וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון נפגש עם צחי פישביין

20.7.2013 / 21:45

סממן ראשון לפשרה? יו"ר ההתאחדות והטוטו נפגשו בסוף השבוע לפני הדיון בדירקטוריון מועצת ההימורים, בו לוזון חבר

קובי אליהו

לראשונה מאז נערכה מסיבת העיתונאים לרגל המלצות ועדת זליכה, נפגש יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, עם יו"ר מועצת ההימורים צחי פישביין. השניים נכחו בסוף השבוע בישיבה דירקטוריון מועצת ההימורים, בו לוזון חבר, שנערכה שלשום (חמישי) ועסקה בקרן המתקנים.

השניים שוחחו בנוגע לעתידו של לוזון בהתאחדות לכדורגל וכן בנוגע לסאגה המתמשכת בין הטוטו למנהלת הליגה, שסובבת בעיקר סביב ההחלטה של לוזון. בסביבתו של לוזון אישרו את קיום הפגישה וטענו כי היו"ר הבהיר חד משמעית כי הוא לא נמצא בניגוד עניינים ולא מאמין שהוא צריך לעזוב את תפקידו, אך מקורבי השניים העריכו כי מדובר בסממן ראשון לקראת פשרה בין הצדדים.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, לצד יו"ר מנהלת הליגה ניר חפץ. קובי אליהו
בדרך לפשרה? אבי לוזון עם ניר חפץ/קובי אליהו

בטוטו טוענים כי: "החלופה הטובה ביותר היא שלוזון יעזוב את תפקידו וימשיך לייצג בכבוד את המדינה בוועד הפועל של אופ"א. מדובר באדם נבון, ששימש כבנקאי בכיר ותרם רבות לוועדות הבכירות של אופ"א. אין סיבה שהוא לא יבין שזה הפיתרון היחיד". במהלך הדיון, אגב, אישרה קרן המתקנים הקמת מגרשי כדורגל בחיפה, בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל מהטוטו וסיוע נכבד מעיריית חיפה, וכן הקמת מגרשי כדורגל והקמת שישה מגרשי טניס ברחבי הארץ, בהשקעה של 18 מיליון שקל.

ללא קשר לפגישה בין לוזון לפישביין, מאחורי הקלעים נמשכת מלחמת ההתשה בין ההתאחדות למועצת ההימורים. כזכור, יממה לאחר שלוזון, דרש לקבל לידיו תוך ימים ספורים מסמכים ממועצת ההימורים, הגיעה התשובה של המועצה שביקשה לערוך בדיקה מקיפה על ניהול הכספים שהועברו במסגרת התמיכה בהתאחדות לכדורגל. בטוטו ביקשו נתונים נוספים לגבי ההשקעה במחלקות הנוער. מתברר כי הנתונים שפרסמה שלשום ההתאחדות בנוגע להשקעה של הטוטו בכל אחת מקבוצות ליגה העל, הם נתונים שנשלחו על ידי הטוטו לאור הבקשה של לוזון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לימור לבנת מתעמתת עם משה בוקר כתב 'הארץ'. קובי אליהו
עוקבת אחרי ההתפתחויות. לימור לבנת/קובי אליהו

בינתיים, אחיו של היו"ר, עמוס לוזון, ביקש להאריך את התקופה שמקצה המנהלת לסיכום עם הטוטו. לוזון ביקש להגדיר את "תחילת השבוע" כמועד האחרון. במנהלת אמרו אתמול כי: "נמתין עד יום שני, אולי שלישי. לא יותר". לוזון גם שוחח עם הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, שהציג מספר חלופות כפתרון. אחת האפשרויות, כאמור, היא שקדנציית לוזון הנוכחית תוארך והוא יוביל את השינויים שמומלצים על ידי דוח וועדת דודי כהן. שחר שוחח עם הנושא עם לבנת וישוחח השבוע פעם נוספת עם לוזון בניסיון למצוא פיתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully