וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער למליקסון, 90 דקות והפסד לקדוסי ולוזאן

הקשר כבש בפנדל והוחלף במחצית בתיקו 2:2 של ולנסיין מול קון במשחק הכנה. החלוץ פתח בהפסד הביתי 3:1 ליאנג בויז

אוהד קדוסי חתם הקיץ בקבוצת לוזאן הקטנה משוויץ והערב (שבת) הוא פתח לראשונה במשחק שנערך במסגרת המחזור השני בליגה השוויצרית, הפסידה קבוצתו 3:1 בבית ליאנג בויז החזקה. קדוסי, שנכנס כמחליף במשחק הקודם, פתח הפעם בהרכב ושיחק 90 דקות אך לא הצליח למנוע הפסד נוסף והידרדרות למקום האחרון. האורחת סגרה סיפור מהר מאוד עם שערים של זראטה הארגנטינאי, רפאל נוזולו וסקוט סוטר בתוך 40 דקות. יאניס טאפר רק המתיק מעט את הגלולה בדקה ה-48.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין לפני ז'רמי מורל שחקן מארסיי. AP
מתכונן לעונה חדשה. מליקסון/AP

בזמן שברחבי אירופה נערכים משחקי הכנה בהשתתפותן של הקבוצות הבכירות ביבשת, גם השגרירים הישראלים שלנו עורכים משחקי ידידות עם קבוצותיהם כחלק מההכנה לקראת העונה הקרובה. הישראלי הראשון ששיחק הוא מאור מליקסון, שפתח וכבש במדי ולנסיין בתיקו 2:2 מול קון.

הקבוצה הקטנה עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-12, אך מאור מליקסון איזן בפנדל מוצלח סטייל פאננקה ארבע דקות לאחר מכן. ג'רום רוטן הוותיק החזיר את היתרון לקון בפנדל משלו, אך צ'יטו הרומני קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-69. הקשר הישראלי הוחלף במחצית.

* שגרירים נוספים ששיחקו הערב הם שלומי ארבייטמן ויובל שפונגין, שפגשו את ליל הצרפתית למשחק הכנה נוסף. השניים פתחו פתחו בהרכב של קבוצתם, שנקלעה לפיגור מוקדם בזכות פנדל מוצלח של רוני רודלין בדקה התשיעית. ווסומוזי אניוני איזן לבלגים בדקה ה-42 אבל ג'יבריל סידיבה כבש את שער הניצחון לצרפתים עמוק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully