וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר בטירוף חושים: בורנמות' מחכה לריאל מדריד

הבלאנקוס יפתחו עונה בדרום אנגליה (א', 21:40, ספ'1), המקומיים חוגגים. יציע חדש הוקם, הכרטיס הכי זול: 330 ש"ח

מועדון הכדורגל של בורנמות' הוקם ב-1899 ומאז לא ידע יותר מדי הצלחות. לקבוצה, השוכנת ממש בדרום אנגליה אין אף תואר ב-114 שנותיה, אבל מחר (ראשון, 21:40, ספורט 1 ו-HD) מצפה לה היום הגדול ביותר שלה אי פעם, הרבה יותר גדול מהעלייה לצ'מפיונשיפ בתום העונה שעברה מהמקום השני בליגה הראשונה (השלישית למעשה). ריאל מדריד, היא ולא אחרת, תפתח את העונה החדשה שלה ואת עידן קרלו אנצ'לוטי עם משחק חוץ באצטדיון "דין" והעיר, שמונה כ-183 אלף תושבים, בטירוף מוחלט.

ברגע שנודע שהבלאנקוס מגיעים לביקור, האוהדים זעמו על הבעלים אדי הו, שדרש 60 ליש"ט (כ-330 ש"ח) לכרטיס הזול ביותר, אבל הבעלים, שבנו הצליח לארגן את המשחק החלומי, לא זז מעמדתו ומהר מאוד הכרטיסים נחטפו, כאשר אוהדים רבים ישנים לילה שלם ליד הקופות על מנת לשים את היד על הכרטיס הנחשק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהדים מקומיים רבים ישנו מחוץ לקופות כדי להשיג כרטיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד לאחרונה הכיל האצטדיון 9,600 כיסאות, אולם לכבוד המשחק מול ריאל הואצה הבנייה של היציע הדרומי ומחר צפויים להכיל את היציעים 11 אלף אוהדים נלהבים, כאשר גם הכרטיסים שהוצעו למכירה ליציע החדש נחטפו בדקות ספורות. אגב, באתר הקבוצה נכתב שאם המשטרה לא תאשר את היציע החדש ברגע האחרון, הכסף יוחזר למי שרכש כרטיס.

באתר של בורנמות' גם פורסמה בקשה לאוהדים להקדים את בואם, כאשר היציעים יפתחו כמעט שלוש שעות לפני שהמשחק ייצא לדרך והסעות לאצטדיון יצאו ממרכז קניות מקומי.

מי שנרגשים יותר מכולם הם כמובן שחקני הקבוצה, שיזכו להזדמנות חד פעמית ככל הנראה לשחק מול הכוכבים הגדולים בעולם: "לא האמנו שהמשחק הזה באמת יתקיים", אמר המגן סטיב קוק, "אבל הנה זה קורה. חשבנו שאנחנו חולמים כשאמרנו לנו שנשחק מול ריאל מדריד, זה דבר ענק למועדון ולעיר הזאת. אני בטוח שריאל תהנה מכל רגע כאן. חלק יגידו שרונאלדו הוא הטוב בעולם, חלק יגידו שהוא במקום השני, אבל בכל מקרה זו תהיה חוויה לשחק מולו ואנחנו מקווים לחולל סנסציה".

ריאל צפויה להעניק בכורה לשני שחקני הרכש שלה, איסקו ואסייר יראמנדי וכמו כן, רונאלדו, אנחל די מריה, קאקה ועוד שלל כוכבים אמורים לעלות על הדשא בבורנמות'.

סטיב קוק שחקן בורנמות'. GettyImages
יכול לעצור את כריסטיאנו רונאלדו? סטיב קוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully