וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הפסיד בחצי גמר טורניר המבורג

השוויצרי נכנע 7:6, 7:6 לפדריקו דלבוניס הארגנטינאי, שמדורג במקום ה-114 בעולם. סרינה וויליאמס עלתה לגמר בבסטאד

רו'גר פדרר קיווה להתאושש במהרה מההדחה המוקדמות והסנסציונית מרטורניר ווימבלדון, אבל בינתיים עושה רושם שזה לא ממש עובד לו.

השוויצרי האגדי נכנע (שבת) היום 7:6, 7:6 לפדריקו דלבוניס המדורג 114 בעולם בתום שעה ו-53 של טניס והודח בשלב חצי גמר טורניר המבורג (סך פרסים של 1.1 מיליון יורו) בו הוא זכה ארבע פעמים בעבר. כמובן שלארגנטינאי בן ה-22, שבשיאו דורג במקום ה-98 בעולם, זה היה הניצחון הגדול בקריירה.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. GettyImages
רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי/GettyImages

פדרר שמדורג חמישי בעולם שהתקשה מאוד בדרך לניצחון בשלוש מערכות על פלוריאן מאייר ברבע הגמר, הגיע רק לגמר אחד בשנת 2013: בהאלה שם הוא ניצח את מיכאיל יוז'ני. בשבוע הקרוב הוא ישתתף בטורניר גסטאד שבשוויץ ואולי בבית הוא ישפר את הופעתו.

דלבוניס שכבר הדיח ברבע הגמר את פרננדו ורדאסקו הספרדי, ינסה להשלים את הסנסציה במשחק הגמר שיתקיים מחר. הוא יפגוש שם את פאביו פוניני האיטלקי (12 בטורניר), שבעצמו הפתיע ואחרי כבר הדיח את טומי האס ברבע הגמר, גבר היום על ניקולאס אלמגרו (3) 4:6, 6:7.

* סרינה וויליאמס דווקא כן מתאוששת מהאכזבה בלונדון והיא עלתה היום לגמר טורניר בשטאד שבשבדיה. האמריקאית ניצחה בקלות 0:6, 4:6 את קלרה זקופולובה והיא תפגוש בגמר את יוהאנה לארסון המקומית אחרי ניצחון 6:2, 3:6, 4:6 על פלאביה פנטה האיטלקיה.

פדריקו דלבוניס, טניסאי ארגנטינאי. GettyImages
יצליח להשלים את הסנסציה עם זכייה בטורניר? דלבוניס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully