וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה דרג ב': ניצחון שלישי ברציפות לנבחרת הנוער

שחקניו של אריק אלפסי התפוצצו עם 55:93 על נבחרת שוויץ ויפגשו מחר את שבדיה לקרב ישיר על המקום הראשון בבית

נבחרת הנוער ממשיכה להצטיין באליפות אירופה דרג ב' שנערכת בימים אלו במקדוניה והיום (שבת) השיגו השחקנים של אריק אלפסים ניצחון שלישי ברציפות, 55:93 על נבחרתה החלשה של שוויץ. אולם, למרות הניצחונות הקלים שהושגו בהפרש מצטבר של 149 נקודות, לכולם ברור שרק מחר תתחיל האליפות האמיתית במשחק נגד שבדיה בקרב על המקום הראשון בבית, משחק שיש לו משמעות רבה לקראת ההמשך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגלה יכולה מצוינת. אור קהל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שהצטיין בניצחון על השוויצרים היה אור קהל שהוליך את הנבחרת עם 17 נקודות. איתי שגב ממכבי תל אביב תרם 16 נקודות וחואקין שוכמן קלע 13 למנצחים.

המאמן אריק אלפסי סיכם את שלושת המשחקים הראשונים ודיבר על מה שצפוי מחר מול השבדים: "אתמול נגד סלובקיה ראינו את הנבחרת שכל כך חיכינו לראות וזו הייתה התפוצצות על המגרש עם 73 נקודות בחצי הראשון ושמרנו יוצא מהכלל. השחקנים נראים טוב, הייתה לנו חלוקת דקות טובה ואין לנו עומסים על שחקנים".

על המשחק הבא מול השבדים, אמר: "המשחק מחר הוא משחק מאוד חשוב וקשה נגד שבדיה שבעצם יקבע את המקומות הראשונים ואת ההמשך שלנו. השבדים נבחרת מאוד מוכשרת עם גארדים טובים, אחד מהם שמאוד בולט מעל היתר, נבחר בקדטים לשחקן המצטיין של הטורניר ומשחק בברצלונה. יש הרבה שחקנים טובים מסביבו, אבל אני בטוח שנגיע דרוכים למשחק הזה ונעשה הכל כדי לנצח"

אריק אלפסי מאמן נבחרת הנוער. מגד גוזני
"המשחק מול שבדיה יקבע את ההמשך שלנו". אריק אלפסי/מגד גוזני

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully