וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "מוריניו אמר לי שב-2016 הוא יהיה באינטר"

נשיא אינטר שיתף לגבי שיחה פרטית שלו עם מאמן צ'לסי. מוריניו: "למרות החברות שלי עם טרי, מקומו בהרכב לא מובטח"

כל מי שניסה לחזות לגבי עתידו של ז'וזה מוריניו יודע שהסיכויים להצליח נמוכים מאוד, אבל מי שבכל זאת רוצה לקבל רמז, כדאי שישמע מה יש למאסימו מוראטי להגיד. נשיאה של אינטר שהעסיק את מוריניו כאשר השניים חגגו טרבל ב-2010 הודיע חגיגית שמאמן צ'לסי יחזור לאינטר ב-2016. כן, כן - בעוד שלוש שנים.

"צלצלתי למוריניו כדי לאחל לו את המיטב לרגל החזרה שלו לצ'לסי", מספר מוראטי. "מה ז'וזה אמר לי? הוא אמר שניפגש באינטר בעוד שלוש שנים". התזמון הזה מעניין מאוד בעיקר בשל העובדה שמוריניו חתם על חוזה לארבע שנים בסטמפורד ברידג' ולכן לא ברור האם האמירה הזו היא רצינית או שמדובר בעוד ניסיון לקבל כותרת.

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
האחריות על הכתפיים שלו גדלה. מוריניו/רויטרס

בתוך כך, מוריניו עצמו התראיין לגבי מעמדו של ג'ון טרי והבהיר שלמרות החברות ביניהם, מקומו של הקפטן בהרכב לא קבוע. "ג'ון לא בטוח (בהרכב) והוא יודע שהוא לא בטוח. הדבר היחיד שהוא יודע שבטוח זו החברות שלנו. מבחינה מקצועית, אף אחד לא בטוח. דיברנו על זה והוא מבין. כמו שאמרנו בפורטוגל: 'חברות זה חברות ועסקים זה עסקים'. זה העסק".

מוריניו התייחס גם למעמדו החדש בפרמיירליג, ואמר: "אני הולך להיות הסנדק של הליגה. השינוי הגדול בפרמיירליג מבחינתנו המאמני םהוא שהבוס שלנו (פרגוסון) כבר לא פה . סר אלכס היה אדם שכולם כיבדו, העריצו והסתכלו עליו כמו האבא של כל המאמנים בפרמיירליג, אבל הוא הלך וזה מבחינתי השינוי. כיום אני אחד הבחורים שנמצא יותר זמן בכדורגל, היחיד שזכה בליגת האלופות. יש לי יותר אחריות על הכתפיים מבחינת הניסיון. אני צריך להוות דוגמה לכולם בהרבה מובנים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully