וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה, היום הראשון: סטודמאייר וקנדה הפסידו ליוון 61:45

מריוס מטלון הצטיין עם 22 ליוונים. 83:86 לארגנטינה על ארה"ב. דרום אפריקה ניצחה את ישראל וזכתה בזהב ברוגבי שביעיות

צילום: ערוץ 1, עריכה: מיכאל ברגמן

הזוכה הראשונה במדליית הזהב במכביה ה-19 היא דרום אפריקה, שניצחה בטורניר הרוגבי שבעיות לגילאי 17-18 את נבחרת ישראל שסיימה שנייה 0:5. האנגלים זכו במדליית הארד. בטורניר הרוגבי שביעיות הפתוח לבוגרים זכתה נבחרת ארצות הברית עם ניצחון 14:17 על נבחרת ישראל. דרום אפריקה ניצחה את בריטניה 12:19.

מדליית זהב נוספת חולקה לארצות הברית בענף הגולף בקטגוריית המאסטרס כאשר האמריקאי גארי שמאנו זכה בתחרות שנערכה לקטגוריית הגיל המבוגר. שמאנו גבר על המתמודדים הישראלים לסלי בן אמיר וד"ר בזיל קאופמן.

אמארה סטודמאייר שחקן ניו יורק ניקס. ברני ארדוב
פתיחה לא טובה. אמארה סטודמאייר/ברני ארדוב

במשחקי הכדורסל שנפתחו ביום שישי, נבחרת קנדה, שבצוות המקצועי שלה נמנה כוכב הניקס אמארה סטודמאייר הפסידה לנבחרת יוון 61:45. אגב, היוונים זכו לתמיכה של ספונסרים כדי לאפשר את הגעתם לארץ למכביה בשל המצב הכלכלי הקשה. מריוס מטלון (ששיחק בגליל/גלבוע, מ.כ הבקעה ובעבר גם אריס סלוניקי) הצטיין עם 22 נקודות ליוונים.

במשחק מעניין נוסף ניצחה נבחרת ארגנטינה את נבחרת ארצות הברית 86:83. לוקאס סאול קלע 28 נקודות לארגנטינאים, אנדראס ברמן הוסיף 17. אלכס רוזנברג 15 נקודות, סטו דאגלס שחתם בגליל/גלבוע ו-וויל טשמן קלעו 14 כל אחד, ובן קרטר הבן של מייקל קרטר עוזר המאמן הוסיף 10 שלא הספיקו לארצות הברית.

אוסטרליה ניצחה את גינאה ביסאו 45:89, אבל הערך המוסף כאן הוא שעל כל נקודה שגינאה-ביסאו קולעת נתרמים עשרה דולרים עבור חיסוני ורשתות נגד המלריה לילדי מערב אפריקה. המטרה של גינאה ביסאו - לאסוף עשרת אלפים דולר, כאשר כ-3,000 דולר כבר נאספו ואתמול כאמור עוד 450 במשחק עצמו.

בגילאי ה-35 פלוס, הנבחרת של דורון ג'מצ'י, מוטי דניאל ואחרים גברה 76:75 על רוסיה. בנשים, ארצות הברית גברה על ישראל 69:75.

במשחקי הפתיחה בענף הבייסבול לג'וניורס ארצות הברית ניצחה את קנדה 0:12. במשחק השני גברה ארצות הברית על ישראל 1:15. הטורניר המורכב מנבחרות ארצות הברית, קנדה וישראל ימשיך גם בשבוע הבא ומשחק הגמר יתקיים ביום שישי. כל המשחקים נערכים בכפר הבפטיסטים שליד פתח תקוה.

בכדורגל אולמות, מכבי אנגליה המודרכת על ידי ג'ונתן קורנט, שחקן נבחרת אנגליה בכדורגל אולמות ושחקן כדורגל ששיחק בעברו במחלקת הנוער של ארסנל וצ'רלטון, הביסה 0:7 את ספרד. קורנט עצמו הבקיע שער מחצי מגרש, וראסל גולדשטיין וצ'ארלי רובין הבקיעו צמדים כל אחד. ביום ראשון האנגלים יפגשו את מכבי הולנד, שניצחה את דרום אפריקה 1:3. אורוגוואי וצרפת סיימו ב-3:3. בכדורגל הרגיל, ארגנטינה הביסה בגבעת רם את ונצואלה 0:6 ובנשים ארצות הברית גברה 0:1 על ישראל וגרמניה הביסה את הולנד 2:6.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully