וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נקודות לגל מקל בליגת הקיץ: "מתתי בסיום, היה קשה"

הרכז הישראלי סיפק במשחקו האחרון בליגה גם שבעה אסיסטים בהפסד 94:87 של דאלאס לשיקגו. כל המספרים של הישראלי

גל מקל ממשיך להתכונן לעונת ה-NBA והלילה (בין שישי לשבת) הוא ערך את משחקו השישי והאחרון בדאלאס במסגרת ליגת הקיץ בלאס וגאס. אלא שבניגוד להופעות הקודמות, הפעם לגארד הישראלי הייתה הופעה פושרת שהסתיימה עם הפסד של דאלאס 94:87 לשיקגו. מקל שפתח בחמישייה סיפק ארבע נקודות בלבד ב-23.5 דקות (1 מ-4 משתיים, 0 מ-1 משלוש, 2 מ-2 מהעונשין).

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
אחוזים לא טובים. גל מקל/AP

פרט לכך, מקל סיפק שלושה ריבאונדים בהגנה ונקודת האור היא חלוקה של שבעה אסיסטים. עבור דאלאס היה זה הפסד רביעי בליגת הקיץ, בעוד הבולס השיגו ניצחון רביעי. בשיקגו ארבעה שחקנים סיימו בדאבל פיגרס: אנדרו גודלוק עם 22, טוני של עם 20, אריק מארפי 19 ו-13 ריבאונדים. אצל המאבריקס הבולט היה ג'סטין דנטמון עם 23 נקודות.

מונטה מת'יס, עוזרו של קרלייל שניהל את משחקי ליגת הקיץ, אמר בסיום על מקל: "הוא בחור חזק והוא יילך וישתפר עם הזמן". מקל עצמו ציין על העומס בסיום ליגת הקיץ מבחינתו: "מתתי בסיום. זה היה קשה. אם אני אצליח להיות יציב בזריקות משלוש, אני יכול להוות איום". מקל עצמו עשוי להגיע לארץ בימים הקרובים.

צפו בראיון עם גל מקל

סיכום ליגת הקיץ מבחינת גל מקל

* מדורג שישי בליגת הקיץ באסיסטים למשחק (5.0), כשהוא שיחק הכי הרבה משחקים מבין כל השחקנים שלפניו.

* מקל מדורג רביעי בדאלאס בנקודות למשחק בליגת הקיץ עם 9.7, מקדימים אותו ג'וש אקוניון (17.5), ג'יי קראודר (13.3) וג'סטין דנטמון (13.2).

* מקל שיחק הכי הרבה דקות בדאלאס בליגת הקיץ עם 27.8 דקות בממוצע למשחק.

* הישראלי מדורג במקום האחרון באיבודים למשחק בדאלאס עם 3.3 איבודים בממוצע.

בסך הכל השורה הסטטיסטית שלו:

9.7 נקודות, 5 אסיסטים, 2.5 ריבאונדים, 45 אחוז מהשדה, 37.5 אחוז מהשלוש, 56.3 אחוז מהעונשין.

ג'רמי טיילר שחקן מכבי חיפה. יותם רונן
הופעה מצוינת. ג'רמי טיילר/יותם רונן

עוד בליגת הקיץ, ניו יורק גברה על הקליפרס 80:91. ג'רמי טיילר שהגיע ממכבי חיפה היה המצטיין במשחק בשורות הניקס וסיפק 20 נקודות. בשורות המפסידים ניתן היה להתרשם מסמארדו סמואלס, ששיחק בשנה שעברה בהפועל ירושלים וסיים עם 16 נקודות. ג'רום רנדל, ששיחק בנתניה, סיפק תשע נקודות.

וושינגטון ניצחה 77:78 את ניו אורלינס, שבשורותיה בלט אוסטין ריברס עם 23 נקודות. משחקים נוספים בליגת הקיץ: סקרמנטו - אטלנטה 87:93, מילווקי - סן אנטוניו 90:90, ממפיס - דנבר 84:91, מינסוטה - פורטלנד 66:72.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully