וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג: רוג'ר פדרר עלה לחצי הגמר

השוויצרי ניצח בשלוש מערכות את פלוריאן מאייר, ויפגוש את הארגנטינאי דלבוניס, שהדהים את ורדאסקו. אלמגרו מול פוניני

רוג'ר פדרר העפיל הערב (שישי) לחצי גמר טורניר המבורג, לאחר שניצח בשלוש מערכות, 6:7, 6:3, 5:7 את הגרמני העיקש פלוריאן מאייר. פדרר, שזכה ארבע פעמים בטורניר בגרמניה וגם הפעם מדורג ראשון, נזקק למערכה מכרעת, אותה סיים בסטייל עם משחקון הגשה חלק.

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. AP
תואר חמישי בהמבורג? רוג'ר פדרר/AP

בחצי הגמר יפגוש השוויצרי את פדריקו דלבוניס המפתיע, שעלה מהמוקדמות והשלים קאמבק מזהיר מול פרננדו ורדאסקו. הטניסאי הארגנטינאי בן ה-22, הכי צעיר שנותר בתחרות, הציל שתי נקודות משחק במותחן מול היריב הספרדי המנוסה ואחרי יותר משלוש שעות ניצח 7:6, 6:7, 4:6.

חצי הגמר הנוסף יפגיש בין ניקולאס אלמגרו לפאביו פוניני. אלמגרו הספרדי השיג חצי גמר שלישי ברציפות בהמבורג, כשנקם בחואן מונאקו על ההפסד בחצי הגמר אשתקד עם 6:4, 0:6, 3:6. מונאקו נפרד מכתרו, וליריבו הספרדי מצפה כאמור מפגש עם פוניני האיטלקי, שהמשיך את כושרו המצוין והדיח את פיינליסט השנה שעברה טומי האס עם 2:6, 4:6.

בטורניר הנשים בבסטאד, שבדיה, סרינה וויליאמס לא התקשתה להמשיך לחצי הגמר עם 1:6, 1:6 קליל תוך קצת יותר משעה על לורדס דומינגס לינו מספרד. בשלב הבא ממתינה לאמריקאית הטניסאית הצ'כית קלרה זקופולובה, כשבחצי הגמר הנוסף תשחקנה יוהאנה לארסון המקומית ופלאביה פאנטה האיטלקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully