וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק דה בור: "מסי וניימאר? שני כוכבים זה יותר מדי"

מאמן אייאקס על הסוגיה המעסיקה את ברצלונה: "מבין למה פפ טען אחרת". ג'ורדי קרויף: "מסי עדיין הכוכב, לא תהיה בעיה"

סוגיית שיתוף הפעולה העתידי בין ליאונל מסי לניימאר מעסיקה את כל מי שקשור לברצלונה. אחרי שפפ גווארדיולה טען, לפחות פומבית, כי שני הסופרסטארים יכולים לשחק יחד ויוהאן קרויף הבהיר כי אין מקום לשני קברניטים, הגיע תורם של פרנק דה בור וההולנדים לעסוק בנושא. מאמן אייאקס, בניגוד לגווארדיולה, מעלה ספקות בנוגע לחיבור בין שני הכוכבים.

ליאונל מסי (מימן), ניימאר, משחק ידידות. רויטרס
השאלה הבוערת בברצלונה: איך הם ישתפו פעולה? ליאונל מסי עם ניימאר/רויטרס

"אני יכול להבין מדוע פפ לא אמר שמסי וניימאר לא יכולים לשחק יחד", הסביר דה בור בראיון בהולנד. "הוא רוצה לשמור על יחסים קורקטיים עם ברצלונה וברור שהוא מקווה שהכול יעבוד. בעבר, עם סמואל אטו או זלאטן איברהימוביץ' לצד מסי, פפ בעצמו גילה שעם שני מנהיגים כאלה זה לא תמיד עובד. הוא אמר לי בעצמו ששניים זה יותר מדי. אני מבין את החששות".

דה בור הוסיף: "טוב שיש שני שחקנים כאלה שיכולים להבקיע, אבל אם לשים דברים על דיוקם, זה לא קורה לעתים קרובות ששני כוכבים משתפים פעולה יחד בצורה משולמת. לא אני האיש שיכול לשפוט את האופי של מסי וניימאר, אבל תמיד מגיע רגע בו כוכב אחד בטוח שהוא חשוב יותר מהאחר".

פרנק דה בור מאמן אייאקס. AP
גווארדיולה אמר לו פעם ששני כוכבים זה יותר מדי. פרנק דה בור/AP

מן העבר השני, מי שבחר לתמוך במהלך, בניגוד לאביו יוהאן, הוא ג'ורדי קרויף. המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב אמר: "בהיסטוריה של ברצלונה היו לא מעט חיבורים מוצלחים של שני כוכבים בקבוצה אחת. בשנות ה-80' שיחקו יחד דייגו מראדונה וברנד שוסטר, אחר כך היו רומאריו וחריסטו סטויצ'קוב. הם עשו עבודה נפלאה בהתקפה, ביחד. כשיש כבוד הדדי וההיררכיה ברורה, לא אמורה להיות בעיה לצוות שני שמות גדולים. ברור שמסי יישאר הכוכב הגדול, ניימאר מקבל את זה. הם ישחקו בכל משחק, כל עוד זה ברור מי מספר 1 ומי מספר 2".

חלוץ העבר רוי מקאיי הוסיף: "אני לא יכול לדמיין שמסי וניימאר לא ישחקו טוב יחד. ניימאר ישחק בצד שמאל ומסי יישאר איפה שהוא כרגע. אני משוכנע שזה יעבוד. בתור חלוצים, חשוב שתהיה את הכימיה המתאימה. ברצלונה תתאמן על זה בתקופת ההגנה. עם צ'אבי ואינייסטה בקישור, יש גם כך עוד שני מנהיגים שמכתיבים את הקצב. מסי הוא הכוכב האמיתי היחיד של ברצלונה, ויישאר כזה".

יוהאן קרויף עם ג'ורדי קרויף. דרור פיקלני
לא חושב כמו אבא. ג'ורדי קרויף עם אביו יוהאן/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully