וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה, היום השני: מיטש גולדהאר ניצח את משחקו הראשון בטניס

בזמן שקבוצתו הוגרלה במוקדמות ליגת האלופות, הבעלים של מכבי תל אביב שמייצג את קנדה הביס בקלות 0:8 יריב ברזילאי

את מיטש גולדהאר אתם רגילים לראות בדרך כלל בפרצוף קפוא ורציני, אבל מי שהגיע למגרש הטניס בו משוחק טורניר המכביה ראה את הצד האחר שלו. הבעלים של מכבי תל אביב מייצג את קנדה מולדתו בטורניר הטניס במכביה ה-19, ופתח היום (שישי) את הופעותיו בטורניר בסטייל, עם ניצחון 0:8 קליל על יריב ברזילאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בטניס הולך לו טוב. גולדהאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדקות שלפני המשחק הוגרלה מכבי תל אביב, שנמצאת רגל וחצי בשלב הבא של מוקדמות ליגת האלופות מול פ.צ באזל החזקה, אך זה לא הפריע לגולדהאר לעלות למגרש ולעשות את העבודה בקלות. גולדהאר הוא חובב טניס מושבע, ויישאר בשבועות הקרובים בישראל באופן די נדיר כדי להמשיך את השתתפותו במשחקי המכביה. זהו ביקורו הראשון של גולדהאר בישראל מאז נכח בחגיגות האליפות של הקבוצה.

הזוכה במדליית הזהב הראשונה במכביה ה-19 היא דרום אפריקה, שניצחה בטורניר הרוגבי שבעיות לגילאי 17-18 את נבחרת ישראל שסיימה שנייה - 0:5. האנגלים זכו במדליית הארד. בטורניר הרוגבי שבעיות הפתוח לבוגרים - זכתה נבחרת ארה"ב עם ניצחון 14:17 על נבחרת ישראל. דרום אפריקה ניצחה את בריטניה 12:19.

מדליית זהב נוספת חולקה לארצות הברית בענף הגולף בקטגוריית המאסטרס כאשר האמריקאי גארי שמאנו זכה בתחרות שנערכה לקטגוריית הגיל המבוגר. שמאנו גבר על המתמודדים הישראלים לסלי בן אמיר וד"ר בזיל קאופמן.

במשחקי הכדורסל שנפתחו ביום שישי, נבחרת קנדה, שבצוות המקצועי שלה נמנה אמארה סטודמאייר, כוכב ה-NBA ומבעלי הפועל ירושלים, הפסידה לנבחרת יוון 61:45. אגב, היוונים זכו לתמיכה של ספונסרים כדי לאפשר את הגעתם לארץ למכביה בשל המצב הכלכלי הקשה. מריוס מטלון (ששיחק בגליל/גלבוע, מ.כ הבקעה ובעבר גם אריס סלוניקי) הצטיין עם 22 נקודות ליוונים.

במשחק מעניין נוסף ניצחה נבחרת ארגנטינה את נבחרת ארצות הברית 83:86. לוקאס סאול קלע 28 נקודות לארגנטינאים, אנדראס ברמן הוסיף 17. אלכס רוזנברג 15 נקודות, סטו דאגלס שחתם בגליל/גלבוע ו-וויל טשמן קלעו 14 כ"א, ובן קרטר הבן של מייקל קרטר עוזר המאמן - הוסיף 10 שלא הספיקו לארה"ב.

אוסטרליה ניצחה את גינאה ביסאו 45:89, אבל הערך המוסף כאן הוא שעל כל נקודה שגינאה-ביסאו קולעת נתרמים 10 דולרים עבור חיסוני ורשתות נגד המלריה לילדי מערב אפריקה. המטרה של גינאה ביסאו - לאסוף 10 אלף דולר, כאשר כ-3,000 דולר כבר נאספו ואתמול כאמור עוד 450 במשחק עצמו.

בגילאי ה-35 פלוס, הנבחרת של דורון ג'מצ'י, מוטי דניאל ואחרים גברה 76:75 על רוסיה. בנשים, ארה"ב גברה על ישראל 69:75.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כדורסל כללי. ברני ארדוב
נבחרת הכדורסל של גינאה ביסאו אספה 450 דולר/ברני ארדוב

במשחקי הפתיחה בענף הבייסבול ל-JUNIORS ארצות הברית ניצחה את קנדה 12-0. במשחק השני גברה ארצות הברית על ישראל 15-1. הטורניר המורכב מנבחרות ארצות הברית, קנדה וישראל ימשיך גם בשבוע הבא ומשחק הגמר ייתקים ביום שישי. כל המשחקים נערכים בכפר הבפטיסטים שליד פתח תקוה.

בכדורגל אולמות, מכבי אנגליה המודרכת על ידי ג'ונתן קורנט, שחקן נבחרת אנגליה בכדורגל אולמות ושחקן כדורגל ששיחק בעברו במחלקת הנוער של ארסנל וצ'רלטון, הביסה 0:7 את ספרד! קורנט עצמו הבקיע שער מחצי מגרש, וראסל גולדשטיין וצ'ארלי רובין הבקיעו צמדים כ"א. ביום ראשון האנגלים יפגשו את מכבי הולנד, שניצחה את דרא"פ - 1:3. אורוגוואי וצרפת סיימו ב-3:3.

בכדורגל הרגיל, ארגנטינה הביסה בגבעת רם את ונצואלה 0:6, ובנשים - ארה"ב גברה 0:1 על ישראל וגרמניה הביסה את הולנד 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully