וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וצסק"א רודפות אחרי קוסטאס פפאניקולאו

שתי הענקיות מציעות לפורוורד של אולימפיאקוס חוזה מפתה, היוונים יצטרכו לשחררו. דיווח: וסיליאדיס קרוב לאנדולו אפס

אחרי שואסיליס ספאנוליס החליט להישאר באולימפיאקוס, נראה שבברצלונה וצסק"א הולכות בכל הכוח על שחקן אחר של אולימפיאקוס: קוסטאס פפאניקולאו. הפורוורד היווני הצעיר הפך בשבועות האחרונים לשם החם בשוק, ומלבד כמה קבוצות שהביעו בו עניין, שתי הענקיות מרוסיה וספרד כבר הגישו הצעה לשחקן ומוכנות לשלם עבורו בייאאוט גבוה במיוחד לאולימפיאקוס.

קוסטס פפאניקולאו שחקן אולימפיאקוס בין שחקני צסק"א מוסקבה. רויטרס
ינטוש את אלופת היורוליג? פפאניקולאו/רויטרס

מה שעשוי להוות מכשול הוא העובדה שלפפאניקולאו חוזה לעונה הבאה באולימפיאקוס ללא סעיפי יציאה לאירופה, אך אולי ההצעות המפתות ישכנעו את ראשי אולימפיאקוס אחרת. על פי דיווחים ביוון, ברצלונה הציעה ליווני חוזה לשלוש שנים בסכום כולל של 3.9 מיליון יורו, אך תצטרך לשאת בעלויות השחרור הגבוהות שלו מאולימפיאקוס. נכון לעכשיו, היא מציעה 1.5 מיליון יורו בתמורה לשחרורו. מי שככל הנראה נכנסה גם כן לתמונה היא צסק"א, שטרם פנתה רשמית לאולימפיאקוס, אך הגישה לשחקן הצעה גבוהה יותר של 4.2 מיליון יורו לשלוש שנים.

פפאניקולאו (22) פרץ בעונה שעברה והיה המצטיין בפיינל פור בברלין במהלכו הפתיעה אולימפיאקוס וזכתה ביורוליג לאחר ניצחון דרמטי על צסק"א מוסקבה. העונה שידרג את מעמדו, העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים ואף זכה בתואר השחקן הצעיר המצטיין ביורוליג.

שחקן בילבאו קוסטאס וסיליאדיס. GettyImages
בדרך לטורקיה. וסיליאדיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully