וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אם אנדלובו יעזוב, עמאשה שוב יבקש להישאר

19.7.2013 / 7:12

ניסיונות לשכנע את בנאדו לחזור בו, הבעיה: התנהלות החלוץ אינה לרוח המועדון. קטן: "עדיין לא עברנו שלב. ראיוס בא לשדרג אותנו". בנאדו לשחקנים: "מותר לשחקנים להעיר, אבל רק בדרך שמכבדת"

אדריאן הרבשטיין

אחרי הניצחון 0:2 על חזאר לנקראן, מכבי חיפה כבר עם רגל וחצי בשלב הבא, ובמועדון חושבים בעיקר על שחקן נוסף שיוכל לשדרג את החלק ההתקפי. אריק בנאדו רוצה לצרף חלוץ זר לפני הסיבוב השלישי, והאפשרויות של המאמן הולכות ומצטמצמות. ג'רמי בוקילה מנהל משאים ומתנים עם קבוצות אחרות ואילו חלק מהמועמדים האחרים נפלו בשל השתתפותם בליגה האירופית.

דינו אנדלובו לא יהיה כשיר לסיבוב השלישי ולכן ייתכן שבנאדו יחליט לשחרר אותו. אפשרות כזאת עשויה לשנות את דעתו של המאמן לגבי ויאם עמאשה. בכלל, בימים האחרונים ישנם ניסיונות לגרום לבנאדו לשנות את דעתו לגבי החלוץ ואולי להחזירו לסגל במקרה שבו אנדלובו ישוחרר ואנדריי פיליאבסקי יישאר כזר החמישי. במקרה שבו אנדלובו יעזוב לפני שעמאשה יעבור לקבוצה אחרת, החלוץ ייזום עוד שיחה שבה יבקש להישאר.

הבעיה של עמאשה קשורה בעיקר להתנהלותו. כפי שפורסם השבוע, במועדון לא אהבו את העובדה שביקש את כרטיסו תמורת עזיבה. גורם במועדון אמר: "כרגע עמאשה לא אמור לחזור, אבל אם בנאדו ישנה את דעתו הכל אפשרי. נכון לעכשיו, הוא לא ביקש לצרף אותו. עמאשה שחקן מגוון ויודע לשחק בשני תפקידים". כך או כך, בנאדו יצטרך למצוא חלוץ זר שלא שיחק במפעלים האירופאים ויוכל לעזור לקבוצה בשלב הבא, בהנחה שאכן תעפיל אליו. אלון תורג'מן הרשים מאוד אתמול, ובחיפה אמרו ש"אם הוא יידע לנצל יותר מצבים, הוא יהפוך לשחקן מוביל. יש לו הרבה כשרון".

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פניית פרסה? ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

במועדון היו מרוצים מאוד מהיכולת של הקשר רובן ראיוס. "יש לו ראיית משחק שלא רגילים לראות בישראל. הוא עושה את הפעולות מהר מאוד, ויש לו יכולת מסירה שיש למעט מאוד שחקנים ישראלים", אמר שחקן בקבוצה על הספרדי. "על פניו זה נראה כמו רכש טוב, אבל צריך להיות סבלניים ולתת לו להתפתח בצורה שבה הוא רוצה לשחק. התפקיד הזה מאוד מתאים לו". אייל גולסה שנכנס אתמול כמחליף ינסה למצוא קבוצה שאינה משחקת במפעלים האירופאים. בינתיים אין כל התקדמות לגביו, ואם לא תתקבל הצעה גבוהה, הוא יישאר במועדון. חיפה תדרוש לפחות 1.4 מיליון יורו תמורת השחקן.

"אמרנו עוד לפני המשחק שיהיו לנו שני משחקים לא פשוטים, אנחנו צריכים להגיע למשחק השני דרוכים. אני לא אוהב להגיע רגוע למשחק. היינו שווים יותר משני שערים. אנחנו צריכים להגיע באותה רמת מוכנות כמו למשחק הזה, עדיין לא עברנו", אמר הקפטן יניב קטן שצפוי לחתום ביום ראשון על חוזה לשלוש שנים. "בסך הכל אנחנו יוצאים די מרוצים. שיחקנו נגד יריבה לא פשוטה, הם עמדו טקטית לא רע בכלל. הדברים היו תלויים בנו. אם היינו מבקיעים עוד שער היינו יותר מרוצים, אבל יחסית למשחק ראשון בקריית אליעזר, אחרי הפגרה, זה בסדר גמור".

"כולנו ראינו את ראיוס מהדקה הראשונה, הוא שחקן שבא לשדרג אותנו", אמר קטן על שחקן הרכש הספרדי. "הקבוצה תלך ותשתפר עם הזמן, זאת רק ההתחלה. רוב השחקנים לא בכושר מלא. אני מאמין בקבוצה הזאת. היה קצב טוב, הגענו מוכנים ועשינו מחנה מצוין".

"היו דברים שאהבתי והיו דברים פחות טובים. כמובן שנלך ונשתפר עם הזמן ונעשה את הדברים טוב יותר", אמר בנאדו לשחקנים היום. בנאדו הוסיף והתייחס לעובדה ששראנוב העיר לטואטחה לאחר איבוד כדור. "מותר להעיר, אבל רק בדרך שמכבדת את המעמד", הבהיר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully