וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.7

פ.ס.ז' ניצחה את ברצלונה במאבק על בלם העתיד של ברזיל, יונייטד מחכה לפברגאס, ארסנל לא מוותרת על סוארס, זמברוטה עם קאמבק מפתיע

שחקן רומא, מרקיניוס. GettyImages
פ.ס.ז' ניצחה במאבק את ברצלונה. מרקיניוס/GettyImages

העברות

* מרקיניוס, בלמה הברזילאי בן ה-18 של רומא, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בפריס סן ז'רמן, שהודיעה על רכישתו ב-35 מיליון יורו. הכישרון הצעיר יחתום על חוזה לחמש שנים, ויהפוך לרכש השלישי של אלופת צרפת השבוע, אחרי אדינסון קבאני (64 מיליון יורו) והמגן לוקא דין (15 מיליון). בסך הכול: 114 מיליון יורו שהשקיעה פ.ס.ז' תוך ארבעה ימים!

* הסקורר הבלגי כריסטיאן בנטקה משך באופן מפתיע את בקשתו להיות מוצב ברשימת ההעברות, וחתם על חוזה חדש לארבע שנים באסטון וילה, במסגרתו ירוויח כ-60 אלף ליש"ט בשבוע

* ג'אנלוקה זמברוטה, זוכרים? מגן נבחרת איטליה לשעבר, כבר בן 36, חוזר לשחק אחרי שנה מחוץ למגרשים והוא חתם בקיאסו מהליגה השנייה בשוויץ. זמברוטה גם יהיה עוזר המאמן בקבוצה.

* רוביניו, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למילאן ובדרכו חזרה לסנטוס, האריך במפתיע את חוזהו במועדון האיטלקי בשנתיים נוספות, עד יוני 2016.

* 15 ימים אחרי ההודעה הראשונית, מונאקו הצליחה להשלים את צירופו של המגן הברזילאי הצעיר פאביניו בהשאלה מריו אבה. בעונה שעברה רשם השחקן בן ה-19 הופעה אחת במדי הקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד ועוד 30 הופעות בקבוצת המילואים.

* יומיים אחרי הסיכום הסופי על הגעתו למנצ'סטר סיטי, אלברו נגרדו חתם רשמית על חוזה לארבע שנים במדי הסיטיזנס.

* גם סטבן יובטיץ' הפך רשמית לשחקן מנצ'סטר סיטי אחרי סיכום העסקה מול פיורנטינה בשווי 30 מיליון יורו. החלוץ המונטנגרי קיבל את החולצה מספר 35.

* קבוצתו הקודמת של נגרדו, סביליה, החתימה לארבע שנים את המגן הימני של פאסוס פריירה, דיוגו פיגייראס בן ה-23.

* נלסון ואלדס, חלוצה הפרגוואי של ולנסיה, חתם על חוזה עד 2015 באל ג'אזירה מאיחוד האמירויות.

* שוער נבחרת הולנד הצעירה לשעבר, בוי וטרמן (29), חתם לשנתיים בקראבוקספור הטורקית. הוא הגיע אליה בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בפ.ס.וו איינדהובן.

* אתלטיק בילבאו הגיעה לסיכום הדדי עם הקשר איסמה לופס על ביטול חוזהו שנה לפני תום המועד. לופס כבר סיכם את תנאיו בספורטינג חיחון.

* בלם נבחרת ונצואלה, גרנדי פרוסו, חתם לשנתיים באז'קסיו הצרפתית אחרי שהוא סיים את חוזהו בדפורטיבו טאצ'ירה ממולדתו. זו תהיה התחנה האירופאית הראשונה לבלם בן ה-27.

* הבלם קאטה דיאס, 33, עזב את אתלטיקו מדריד וחזר לבוקה ג'וניורס, במדיה שיחק בין השנים 2005-2007. דיאס הוא הרכש השישי של בוקה, אחרי אמיליאנו אינסואה, קלאודיו ריאניו, פרנקו קנגלה, עמנואל ג'יגליוטי ועמנואל טריפודי.

* גם היריבה המושבעת ריבר פלייט התחזקה. המיז'ונריוס השלימו את צירופו של הפליימייקר ג'ונתן פאברו, שהבקיע 34 שערים ב-96 משחקים במדי סרו פורטניו וגם התאזרח והפך לשחקן נבחרת פרגוואי. השחקן בן ה-31, יליד בואנוס איירס, שיחק לפני עשור בבוקה ג'וניורס.

אנטולין אלקראז שחקן נבחרת פרגוואי מול ג'אנלוקה זמברוטה שחקן נבחרת איטליה. Jamie McDonald, GettyImages
בליגה השנייה בשוויץ. זמברוטה/GettyImages, Jamie McDonald

שמועות

* נאסר אל חליפי, נשיא פריס סן ז'רמן, זועם על התעקשותה של ברצלונה לרדוף אחרי טיאגו סילבה למרות הצהרותיו שהבלם לא למכירה ואיים: "אם בארסה תנסה לרכוש אותו בעזרת סעיף השחרור שלו, אני אקנה מהם את ליאונל מסי בעזרת הסכום בסעיף השחרור שלו".

* שחקן נוסף של פ.ס.ז' שמחוזר נמרצות הוא מרקו וראטי, ובאיטליה טוענים שפיורנטינה השאפתנית מוכנה להציע לקשר המוכשר משכורת של 3 מיליון יורו לעונה.

* ססק פברגאס ממשיך להיות מוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד, וכעת גם המנג'ר דייויד מויס מודה כי השדים האדומים הגישו לפברגאס הצעה. על פי דבריו של מויס, יונייטד "מצפה לחדשות בעתיד הלא רחוק" בנוגע לקשר ברצלונה.

* ארסנל לא מוותרת על לואיס סוארס: אחרי שליברפול דחתה הצעה של 30 מיליון ליש"ט, התותחנים מתכוונים לשפר את ההצעה ולהעלות אותה ל-40 מיליון ליש"ט.

* בינתיים 'הסאן' טוען שברצלונה שמחפשת נואשות בלם בכיר מתכוונת להגיש לליברפול הצעה בגובה 12 מיליון ליש"ט תמורת דני אגר, אבל ליברפול נחושה שלא לוותר על הדני.

* פורטו הודיעה שהיא תהיה מוכנה למכור את שחקן הכנף הגנאי כריסטיאן אטסו (21) תמורת הסכום המתאים. ליברפול, טוטנהאם ואברטון נחשבות למועמדות הבכירות לקנות אותו.

* קשרה בן ה-25 של טולוז, אטיין קאפו, עשוי להצטרף לאתלטיקו מדריד בתקופה הקרובה. קאפו נמצא תחת מעקב קבוצה של אריות היבשת בשנים האחרונות והוזכר כבר כמועמד לארסנל, נאפולי, אינטר, רומא ואחרות.

* סאות'המפטון רכשה מוקדם יותר הקיץ את ויקטור וואניאמה ודיאן לוברן תמורת סכום כולל של 24.5 מיליון יורו, אבל בדרום אנגליה לא נחים ומחפשים חלוץ. השם החם שעומד על הפרק: גונסאלו ברחסיו מקטאניה.

* שחקן צ'לסי וליברפול לשעבר, ראול מיירלש, עשוי לחזור לאנגליה. הפורטוגלי שמשחק בפנרבחצ'ה נמצא על הכוונת של פולהאם וסנדרלנד.

* וולפסבורג בוחנת אפשרות להביא את קשר באיירן מינכן, לואיז גוסטבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גונזאלו ברחסיו שחקן קטאניה. Carmelo Imbesi, AP
עוד רכש מאסיבי של סאות'מהפטון? ברחסיו/AP, Carmelo Imbesi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully