וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: גוני יזרעאלי חתם לשנתיים

18.7.2013 / 21:04

הרכז (28, 1.85 מ') חוזר לקדנציה שניה בקבוצה בה זכה באליפות ב-2007/8: "המגמה לייצר סגל איכותי ותוסס נמשכת"

הפועל חולון החתימה היום (חמישי) את רכזה של מכבי אשדוד בעונה החולפת גוני יזרעאלי לשתי העונות הקרובות. חולון ניהלה מגעים עם יזרעאלי בשבועיים האחרונים, כשבימים האחרונים הגיעו לכדי הבנות סופיות וצירפו אותו באופן רשמי. "מגמת המועדון לייצב סגל ישראלי איכותי ותוסס שיתאים לרוח המועדון ולטווח ארוך נמשכת וכך נעשה גם עם גוני יזרעאלי", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון.

גוני יזרעאלי שחקן מכבי אשדוד והמאמן עופר ברקוביץ'. ברני ארדוב
חוזר לקבוצה בה לקח את האליפות הראשונה שלו. גוני יזרעאלי/ברני ארדוב

כמו כן צפויה הקבוצה לקבל החלטה בימים הקרובים האם להחזיר את הפורוורד המתאזרח עומאר וואטד, שהצטרף אליה בעונה שעברה ונפצע באופן קשה בגיד אכילס. לאחר שתתקבל הודעה מתי וואטד יוכל לחזור למגרשים, יוחלט האם להחזירו לסגל. עד כה צורפו לקבוצה של ליאור ליובין יחזקאל סקוורר ואייזיק רוזפלט, והקבוצה האריכה את חוזהו של שלומי הרוש בשנתיים נוספות.

יזרעאלי (28, 1.85 מ') מחזיק בשתי אליפויות עם שתי קבוצות שונות, גלבוע/גליל והפועל חולון, ונחשב לאחד השחקנים המובילים בשנים האחרונות בעמדת הרכז בישראל. הוא פרץ בעונת 2005/6 בגלבוע/עפולה בליגה הלאומית ועלה עם הקבוצה לליגת העל, בעונה שלאחר מכן זכה בתואר תגלית העונה בליגה. בעונת 2007/8 עבר להפועל חולון וזכה עם הקבוצה באליפות, אך בתום העונה עזב לגלבוע/גליל שם שיחק עד עונת 2010/11 וזכה עם הקבוצה בעוד אליפות. בעונת 2011/12 עבר להפועל ירושלים, לא השתלב, ובעונה החולפת שיחק במכבי אשדוד במדיה רשם 6.2 נקודות ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully