וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אור אוסטווינד קרוב לסיכום

18.7.2013 / 19:13

קשר רמת השרון צפוי להצטרף. הכנה: מרינקוביץ' (פנדל) כבש בהפסד 2:1 לנתניה, האוהדים האדומים התעמתו עם בלדב

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: ניצחונה של הפועל חיפה 2:3 על בני סכנין

אור אוסטווינד, שחקנה של עירוני רמת השרון בעונה החולפת, קרוב מאוד לסיכום בהפועל חיפה. במועדון מהכרמל מקווים כי כבר בימים הקרובים ייחתם החוזה, והקשר יצטרף רשמית לקבוצה. כידוע, המאמן שלומי דורה היה מעוניין מאוד לצרף חיזוק למרכז המגרש בעקבות עזיבתו של רן אבוקרט, כשהמועמד המוביל מבחינתו היה דריו פרננדס. ברגע שזה החליט להישאר בבית"ר ירושלים, דורה פנה לחלופות אחרות. אוסטווינד ייפגש עם אנשי הקבוצה כדי לסגור רשמית את הפרטים האחרונים ויהפוך לרכש השישי של האדומים מהכרמל.

אור אוסטווינד שחקן עירוני רמת השרון (שמאל) מול אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
ישתפו פעולה? אור אוסטווינד לפני אושרי רואש/קובי אליהו

אם השחקן מרמת השרון אכן יחתום, פירוש הדבר שבמועדון מתכננים את העונה הבאה מבלי להסתמך על גל אראל. גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "בניגוד לשנים קודמות, הפעם אנחנו לא מחכים לשחקני הבית. אם גל רוצה להישאר בקבוצה, הוא יצטרך להגיע להחלטה מהר מאוד ולשבת ולחתום על חוזה חדש.

כידוע, אראל סיים חוזה במועדון ומעוניין לעזוב לחו"ל, אלא שבשלב זה אין לו הצעות קונקרטיות ולכן הבעלים יואב כץ מצפה שיחתום על חוזה, לאחר שהציע לו סכומים הנחשבים גבוהים במונחים שלו.

במשחק אימון שנערך היום (חמישי), הפועל חיפה הפסידה 2:1 למכבי נתניה שירדה ללאומית. הנבחן בנואה דופאן כבש את הראשון לנתניה, נבוישה מרינקוביץ' איזן בפנדל עבור הפועל חיפה, אבל ניר אברג'יל, הנבחן שהגיע לנתניה מעירוני טבריה, היה חתום על שער הניצחון. אירוע שהעיב על המשחק היה עימות בין אוהדי הפועל חיפה לקובי בלדב, חבר הנהלת נתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully