וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אברהם פאס חתם לעונה אחת

18.7.2013 / 15:57

הבלם בן ה-34, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט מצטרף לסגל של בלבול. עדיין קיימים פערים עם דג'מבה דג'מבה

בני סכנין החתימה היום (חמישי) את הבלם הספרדי אברהם פאס לעונה אחת. הבלם בן ה-34, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היה מבוקש מאוד על ידי המאמן מרקו בלבול, ולאחר שנחת אתמול ישבו הצדדים וחתמו רשמית על חוזה לעונה הקרובה. פאס שיחק בעונה האחרונה בליגה השנייה בספרד במדי סאבאדל וכעת מקווים בסכנין שהוא ינהיג את ההגנה.

למרות ההחתמה של הספרדי, בסכנין לא מוותרים על איציק כהן ומעוניינים לצרפו גם כן, כשהאפשרויות האחרות העומדות בפני הקבוצה הן עידו לוי ממכבי נתניה או מור שושן שמתאמן במכבי חיפה ומנהל עימה משא ומתן.

הבלם הספרדי אברהם פאס (ימין) במדי קאדיז. AP
שיחק בעונה האחרונה בליגה השנייה בספרד. אברהם פאס/AP

כעת יתפנו בסכנין למשא ומתן עם אריק דג'מבה דג'מבה איתו עדיין קיימים פערים כספיים, ואם בשבוע הקרוב אותם פערים לא ייסגרו בקבוצה יחלו לחפש חלופות. בסכנין כועסים מאוד על השחקן, וגורם בכיר במועדון אמר לוואלה ספורט: "אם הוא לא יחתום בימים הקרובים נרד ממנו, אנחנו יכולים להביא זר אחר, או ישראלי כמו חסן אבו זייד שיכול להיות תחליף הולם".

גם בגזרת הקשר המרכזי בסכנין ממשיכים לחפש רכש, ומחכים לתשובה מפיראס מוגרבי שיקבל היום תשובה סופית מלאנס הצרפתית אם הוא ממשיך בקבוצה. אם מוגרבי ישוחרר בסכנין יפנו אליו מיידית ויציעו לו חוזה לשלוש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully