וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה דרג ב': נבחרת הנוער הביסה את סקוטלנד

פתיחה קלה לנבחרת של אריק אלפסי, שהביסה 27:86 ללא כל קושי במשחקה הראשון. איתי שגב הצטיין עם 15 נק' ו-12 ריב'

נבחרת הנוער של ישראל פתחה היום (חמישי) את אליפות אירופה לנוער דרג ב' שנערכת בעיר סטרומיצ'ה במקדוניה עם ניצחון קל על נבחרת סקוטלנד החלשה 27:86. הנבחרת דרסה את היריבה החלשה בבית ללא כל קושי, ותנסה להמשיך את המומנטום לקראת המשחק מחר (22:00) נגד נבחרת סלובקיה, שתנסה להתמודד על אחד משני המקומות הראשונים בבית, שמובילים לשלב הבתים השני. כמו כן תפגוש ישראל בימים הבאים את נבחרות שבדיה, שוויץ ורומניה.

עידן זלמנסון שחקן נבחרת הנוער. מגד גוזני
פתיחתה ברגל ימין. איתי שגב/מגד גוזני

ישראל פתחה בחמישייה עם נאור שרון, יפתח זיו, יוחאי צוקרמן, איתי שגב ועידן זלמנסון. פתיחה טובה של ישראל נתנה לנבחרת יתרון 3:7, הסקוטים הפכו את התוצאה, אבל ריצת 0:6 שהוביל איתי שגב נתנה לשחקנים של אלפסי יתרון 10:15 בסוף הרבע הראשון. עידן זלמנסון פתח את הרבע השני מצוין, וביחד עם תרומה של שחקני הספסל הריץ את הנבחרת ליתרון מבטיח 12:27, חמש דקות למחצית. איתי שגב המשיך בדומיננטיות וכמעט הגיע לדאבל דאבל במחצית בעוד הנבחרת המשיכה בדריסה וירדה להפסקה ביתרון 15:37.

עידן זלמנסון פתח את המחצית השנייה בצורה חזקה מאוד וישראל חצתה את גבול 30 ההפרש עוד לפני חמש דקות לסוף הרבע השלישי. המשחק החד הצדדי המשיך, כשגם יפתח זיו נכנס לעניינים וישראל ירדה בסיום הרבע השלישי ביתרון 22:60. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כששחקני הספסל של ישראל מתעללים ביריבה החלשה בדרך לתבוסה מרשימה 27:86.

קלעו לישראל: עידן זלמנסון 16 ו-6 ריבאונדים, איתי שגב 15 ו-12 ריבאונדים, רומן סורקין 12 ו-8 ריבאונדים (9 דקות משחק בלבד), יונתן מור ויפתח זיו 8 כל אחד, יוחאי צוקרמן 7, גל גלינסקי (7 ריבאונדים) ואור קהל 6 כל אחד, נאור שרון 4, נמרוד לוי (6 אסיסטים) וחואקין שוכמן 2 כל אחד. כן שותף: רגב זנזורי.

אריק אלפסי מאמן נבחרת הנוער. מגד גוזני
ועכשיו: סלובקיה. אריק אלפסי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully