וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מגעים מתקדמים עם רפי דהן ולירוי צעירי

18.7.2013 / 13:13

הזהובים רוצים להחזיר את שני הקשרים. הקהל מתכנן מחאה נגד דמאיו, שהשיב: "שחקני הרכש הולכים להיות אלילי האוהדים"

בני יהודה תמריא בתחילת השבוע הבא למחנה אימון בן שמונה ימים בעיירה ליידן שבהולנד, ועד אז מנסים במועדון לעבות את הסגל בשחקנים נוספים. שני השמות החמים שנמצאים כעת על הפרק הם רפי דהן, שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי תל אביב ושיחק בבני יהודה כמושאל בעונה שעברה. דהן היה אמור להגיע בחזרה לזהובים, כחלק מעסקת מעברו של עוז ראלי לקרית שלום, אולם בשל העובדה שעסקת ראלי תקועה כעת, עשוי דהן לסגור בקרוב את תנאיו מול הזהובים ולעבור בלי קשר.

שחקן נוסף שנמצא חזק על הכוונת של בני יהודה הוא לירוי צעירי, שגדל במועדון ועבר לשחק במכלן הבלגית, ממנה הושאל בעונה שעברה למכבי חיפה. צעירי צפוי לקבל שחרור מהבלגים בתמורה לוויתור על חוזהו שם לעונה הבאה, דבר שאמור לסלול את דרכו בחזרה לבני יהודה. עד כה צרפו הזהובים שני זרים חדשים, המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו והקשר הסנגלי יורו לאמין וכן את הבלם בן והבה.

שחקן מכבי חיפה לירוי צעירי מול שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ברני ארדוב
צפוי לקבל שחרור מהבלגים בתמורה לוויתור על חוזהו שם לעונה הבאה. לירוי צעירי/ברני ארדוב

בתוך כך הודיעו ראשי ארגון האוהדים 'אריות יהודה' כי הם מתכננים לפתוח במחאה כנגד מנכ"ל המועדון משה דמאיו. בהודעה שהוציאו ראשי ארגון האוהדים, הם קוראים לאוהדי הקבוצה להגיע הערב (חמישי) לאימון ולהביע את מחאתם.

דמאיו התייחס למחאה המתוכננת ובראיון שהעניק לאתר הרשמי אמר: "מחאה של אוהדים היא צעד לגיטימי ומקובל. מותר לאוהדים למחות ולבוא בדרישות ואם הם ירצו הם מוזמנים גם לעלות למשרד ולדבר, המשרד שלי תמיד פתוח. האוהדים מוחים על כך שלא הבאנו חיזוק ואני יכול לומר שהבאנו חיזוק אבל זה עדיין לא מספיק, ואנחנו עוד נתחזק כמו שאמרתי קודם. אני רוצה לחזור על דברי ולומר לאוהדים שכרגע אני לא יכול להרשים את האוהדים עם החתמתם של פוסקו ויורו לאמין כי הם לא מכירים אותם, אבל אני מבטיח לאוהדים שתוך חודש שני השחקנים הנהדרים האלה הולכים להיות אלילי האוהדים".

משה דמאיו מנכ"ל בני יהודה. מגד גוזני
"המשרד שלי תמיד פתוח". משה דמאיו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully