וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס צפוי לשחק בנבחרת מונטנגרו ביורובאסקט

הרכז הטרי של מכבי תל אביב קיבל אזרחות והצטרף למחנה האימונים: "יש לנו נבחרת מצוינת. הסיכויים שלנו להצליח גבוהים"

שחקן הרכש החדש של מכבי תל אביב, טייריס רייס, קיבל אתמול (רביעי) אזרחות ממונטנגרו ועשוי לשחק במדיה ביורובאסקט הקרוב בסלובניה. הרכז המריא לבלקן וכבר הצטרף למחנה האימונים של הנבחרת.

אחרי שעבר בדיקות רפואיות, אמר לתקשורת: "הנבחרת מצוינת, אני מכיר הרבה שחקנים ממנה ומודע לכוח שיש לנבחרת הזאת כקבוצה. הנבחרת מלאה בשחקנים איכותיים כמו ניקולה פקוביץ', ניקולה ווצ'ביץ' ובויאן דובלייביץ'. אני חושב שיש לנו סיכוי להגיע להישגים יפים בסלובניה".

טייריס רייס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
יבלה בסלובניה בקיץ. רייס/GettyImages

רייס ימלא את מקומו של טיילור רוצ'סטי ששימש כמתאזרח בקמפיין המוקדמות, ובמסגרתו המונטנגרים סיימו במאזן נהדר של 0:10. מונטנגרו ורייס יתחרו בבית ב' בסלובניה, והוגרלו יחד עם לטביה, בוסניה, מקדוניה, סרביה וליטא.

רייס, שנולד בווירג'יניה, שיחק ארבע שנים במכללות וארבע שנים באירופה, כיכב בבוסטון קולג' בין 2005 ל-2009 קלע 2,099 נקודות ומדורג חמישי ברשימת קלעי כל הזמנים של המכללה. בשנה השלישית בקולג' סיים עם ממוצע של 21 נקודות, כשבמשחק השיא שלו קלע 46 נקודות מול צפון קרוליינה. בעונתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעים מרשימים של 16.9 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים למשחק. ב-2008 נבחר לחמישיית העונה של מחוז ה-ACC היוקרתי בו משחקת קבוצתו.

בקיץ 2009 רייס יצא לאירופה והתחנה הראשונה שלו הייתה פאניוניוס היוונית (12.1 נקודות למשחק). עונה לאחר מכן שיחק במדי ארטלנד דראגונס הגרמנית (17.2 נקודות ו-5.1 אסיסטים). בעונת 2011/12 עשה קפיצת מדרגה כשעבר לשחק בריטאס וילנה הליטאית, ונהנה מעונת בכורה מוצלחת ביורוקאפ כשהוביל אותה לחצי הגמר של המפעל עם ממוצעים של 11.1 נק' ו-4.7 אסיסטים למשחק.

ניקולה פקוביץ' שחקן מינסוטה טימברוולבס. AP
חבר חדש. פקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully