וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "הגענו למקום בו רצינו להיות, אך הסיפור לא גמור"

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון בגיור: "שלטנו, יש לנו יתרון גדול", אך גם אלברמן יודע: "נותרה עוד מחצית להשלים העבודה"

מכבי תל אביב פתחה הערב (רביעי) את הקמפיין האירופי שלה ברגל ימין, כאשר השיגה ניצחון חוץ יקר מפז, 0:2 על גיורי ההונגרית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הצהובים לא הציגו יכולת שיא, אך הגיעו למספר הזדמנויות מול אלופת הונגריה, ומצאו את הרשת בדקה ה-76, כשדור מיכה המחליף מצא את ברק יצחקי, והחלוץ ששב בקיץ בקפריסין הסתובב נהדר ובעט פנימה. גל אלברמן קבע את תוצאת המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן, ונתן את האות לחגיגות. פאולו סוזה משיג מקדמה גדולה לקראת משחק הגומלין שיתקיים ביום שלישי הבא בבלומפילד.

ברק יצחקי 8, ערן זהבי 5, ודור מיכה? הציונים מהמשחק בהונגריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהחלט יכול להיות מרוצה. פאולו סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן הקבוצה פאולו סוזה התראיין בסיום לתקשורת המקומית ואמר: "אני מאוד שמח מהמשחקים האחרונים, עבדנו קשה וזו היתה התמודדות מול קבוצה קשה אבל היינו טובים במחצית השניה ושלטנו במשחק. הסיפור לא גמור, יש עוד משחק ביתי ואנחנו צריכים להמשיך לבנות את הקבוצה. אני מאמין שיש לנו יתרון גדול לגומלין אבל צריך לתת הרבה כבוד ליריבה ולעבוד קשה כדי לנהל את המשחק הבא בצורה טובה גם כן".

"שני השערים הביאו אותנו למקום בו רצינו להיות", הוסיף המאמן הפורטוגלי. "היתרון שלנו היה בזה ששלטנו בקצב המשחק ובזה שהשחקנים הבינו היטב את תוכנית המשחק ויישמו אותה". כשנשאל לגבי הופעת הבכורה של השוער הספרדי חואן פבלו, השיב סוזה: "הוא הפגין יכולת טובה כמו גם שאר השחקנים, השוערים שלנו צריכים להיות מוכנים לכל משחק. בתור אדם חיובי אני מאמין תמיד שתוכנית המשחק תעבוד וזה אכן מה שקרה היום".

גל אלברמן הוסיף לאתר הרישמי: "אנחנו שמחים על התוצאה למרות שעדיין יודעים שנשארה מחצית להשלים את המלאכה. השער שכבשתי לא כל כך חשוב מבחינה אישית אבל החשיבות שלו מבחינת התוצאה היא משמעותית מאוד".

מחר תערוך הקבוצה אימון בוקר בהונגריה, בשל העובדה שהטיסה שלה חזרה לישראל יוצאת רק בשעות הערב מבירת אוסטריה, וינה. אחר הצהריים הקבוצה תצא באוטובוס לאוסטריה. הנחיתה המשוערת בישראל תהיה לפנות בוקר בין חמישי לשישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגל וחצי בשלב הבא. ברק יצחקי והחבר'ה חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully