וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: 0:3 לסלטיק וכיאל על קליפטונוויל

קשר הנבחרת השלים 90 דקות, אלופת סקוטלנד טיילה בצפון אירלנד. ניצחון למולדה וסולשיאר, תיקו דרמטי לפרטיזן

מכבי תל אביב היא לא הנציגה הישראלית היחידה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. גם בירם כיאל משתתף בשלב הזה יחד עם סלטיק, והערב (רביעי) הוא השלים 90 דקות בניצחון החוץ הקליל 0:3 על קליפטונוויל הצפון אירית.

סלטיק, שבעונה שעברה נעצרה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי יובנטוס, עלתה ליתרון בדקה ה-25 מנגיחה של המגן השבדי מיקאל לוסטיג, אחרי קרן שהגביה כריס קומונס. שש דקות לאחר מכן קומונס השאיר כדור לגאורגיוס סמאראס, שהתסובב והפציץ מ-15 מטרים ברגל שמאל לרשת הגבוהה. ג'יימס פורסט השלים בדקה ה-84, וכיאל ספג צהוב בדקת הסיום.

שחקן סלטיק, בירם כיאל. AP
רוצה עוד עונה בשלב הבתים של ליגת האלופות. בירם כיאל/AP

גם מולדה, אותה מאמן אולה גונאר סולשיאר, השיגה לעצמה מקדמה טובה עם 0:1 באירלנד על סליגו רוברס. הניגרי דניאל צ'ימה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-42 לזכות אלופת נורבגיה, שבעונה הנוכחית מדורגת רק במקום ה-11 בארצה.

אלופת שבדיה אלפסבורג התעללה בדאוגבה הלטבית עם 1:7 מוחץ. מרקוס רודן כבש צמד (20 ו-62), יוריס סוקולובס הבקיע שער עצמי (48) וגם לאסה נילסון (61), מוחמד בנגורה (68), ויקטור קלאסון (89) וסבסטיאן הולמן (90) השתתפו בחגיגה. קויצ'ירו איזוקה היפני רק צימק (78).

שער דרמטי של ולדימיר וולקוב, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, הציל את פרטיזן בלגרד מהפסד בארמניה מול שיראק. המארחים הוליכו 0:1 משער של דויד חקוביאן בדקה ה-48, אבל וולקוב, המונטנגרי היחיד בהרכב הסרבים, השווה ל-1:1 בזמן הפציעות.

משחקים נוספים:

ניו סיינטס (וויילס) - לגיה ורשה (פולין) 3:1

סלובן ברטיסלבה (סלובקיה) - לודוגורץ (בולגריה) 1:2

ה.י.ק הלסינקי (פינלנד) - קאליו (אסטוניה) 0:0

נפטצ'י באקו (אזרבייג'אן) - סקנדרבו (אלבניה) 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully