וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי דורסי חתם בברצלונה, בורוסיס בריאל מדריד

הסנטר היווני של מילאנו יחזק את האלופה הספרדית ויעבה את הקו הקדמי. האמריקאי מגיע אחרי עונה טובה מאוד בטורקיה

הליגה הספרדית בכדורסל הסתיימה כבר מזמן והקבוצות הגדולות מנצלות את הזמן לחיזוק הסגל שלהן לקראת פתיחת עונת 2013/14. ברצלונה הודיעה הערב (רביעי) על החתמו של ג'ואי דורסי, הפורוורד האמריקאי בן ה-30. דורסי, שיחק בעונה שעברה ביוון ובטורקיה, כאשר הקבוצה האחרונה בה הוא שיחק בהצלחה רבה היא גזיאנטספור הטורקית, שבשורותיה הוא שיחק 20 משחקים שבהם הוא רשם ממוצעים מרשימים של 15.7 נקודות ו-12.5 ריבאונדים למשחק. דורסי גם הספיק לשחק בתחילת העונה באולימפיאקוס אלופת אירופה, אך שוחרר ממנה בשל בעיות משמעת.

דורסי צפוי לעבות את הקו הקדמי של ברצלונה אחרי שיחרורם של סי ג'יי וואלאס הפורוורד האמריקאי ולוקאש מברוקפלידיס הסנטר היווני. גם נתן ג'אווי, הסנטר האוסטרלי המצוין סובל מפציעה ולא ברור מתי יוכל לחזור לשחק.

שחקן אולימפיאקוס ג'ואי דורסי מטביע. Nikos Paraschos, GettyImages
מצטרף לקטלאנים. דורסי/GettyImages, Nikos Paraschos

מי שעוד התחזקה במשחק משמעותי מאוד היא ריאל מדריד, אלופת ספרד וסגנית אלופת אירופה, שהודיעה על החתמתו של יואניס בורוסיס. הסנטר היווני בילה את שתי העונות האחרונות בקבוצת מילאנו האיטלקית ובעונה האחרונה הוא רשם ממוצעים של 11.5 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק בליגה האיטלקית.

בורוסיס שיחק עם קבוצתו גם ביורוליג והרשים עם ממוצעים של 14 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק. בורוסיס מזוהה בעיקר עם אולימפיאקוס, במדיה הוא ידע עונות יפות ושיחק גם ב-א.א.ק אתונה.

יואניס בורוסיס שחקן אולימפיאקוס. lapresse, AP
מאיטליה לספרד. בורוסיס/AP, lapresse

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully