וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תפנה למוגרבי אם ישוחרר מלאנס

17.7.2013 / 21:04

הקבוצה עוקבת אחרי הקשר, שצפוי לקבל מחר הודעה האם הוא ממשיך בקבוצה הצרפתית. גם אברהם פאס צפוי לחתום

פיראס מוגרבי צפוי לקבל מחר (חמישי) הודעה רשמית מלאנס הצרפתית אם הוא ממשיך בקבוצה או שמא משוחרר מהסגל לעונה הקרובה. מוגרבי שוהה במחנה אימונים עם הקבוצה לה שייך כרטיסו, כשמחר הוא צפוי להיפגש עם ראשי המועדון ולקבל את ההודעה הסופית על המשך עתידו במועדון הצרפתי.

כידוע, מוגרבי הוחתם בלאנס בתחילת העונה שעברה אלא שלא זכה ליותר מדי דקות משחק ובינואר חזר בהשאלה למכבי נתניה כשבסיום העונה הוא ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית. כעת מקווה מוגרבי למצוא את מקומו באירופה אלא שמי שכבר מחכה לתשובה מחר ונמצאת בכוננות היא בני סכנין.

פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
בסכנין בונים על שחרורו מלאנס. מוגרבי/קובי אליהו

בקבוצה כבר שוחחו מספר פעמים עם השחקן ומעוניינים להחתים אותו על חוזה ארוך טווח, אך בו בזמן הבהירו שיצרפו את השחקן רק אם ישוחרר מלאנס ללא תמורה. אופציה נוספת שעשויה להביא את השחקן לסכנין היא החלטה של הצרפתים להשאיל את השחקן לעונה ללא תמורה. מוגרבי עצמו עדיין לא החליט אם להיענות להצעה של סכנין ובסביבתו אמרו שיעשה זאת רק לאחר שיקבל את ההודעה מלאנס.

"עד שהצרפתים לא מחליטים אין בכלל על מה לדבר", אמר אחד מחבריו של השחקן, "הוא רוצה למצות את האופציות האירופאיות אבל אם זה לא ייצא לפועל הוא עשוי לחזור לישראל ועשוי לשחק בסכנין". מלבד מוגרבי, בסכנין צפויים מחר לשבת עם הבלם הספרדי אברהם פאס שצפוי לנחות הערב בארץ ולחתום איתו על חוזה לשנתיים.

הבלם, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט הגיע להבנות ראשוניות עם הקבוצה ובפגישה מקווים בסכנין שכל הפרטים ייסגרו ותתקיים גם החתימה הרשמית. בסכנין התאכזבו מהחתימה של דלה ימפולסקי בעירוני רמת השרון וכעת ינסו כאמור לזרז את צירופו של מוגרבי לקבוצה.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בונה על מוגרבי. בלבול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully