וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעין שחף קבעה את הקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה

הקופצת לגובה קבעה 1.92 בתחרות בהדר יוסף ותיסע למוסקבה בחודש הבא: "הייתה לי תחושה שאני מסוגלת לזה"

הישג נאה לאתלטיקה הישראלית הערב (רביעי). מעין שחף, הקופצת לגובה, עברה 1.92 מטרים במסגרת תחרות הגרנד-פרי שנערכה בהדר יוסף ובכך קבעה למעשה את הקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה, שתיערך במוסקבה בחודש הבא.

שחף, שזכתה לאחרונה באליפות ישראל בקפיצה לגובה, קיוותה להשיג את הקריטריון במכביה שתצא לדרך מחר, אולם עשתה זאת עוד קודם לכן. בתחרות הערב היא עברה גבהים של 1.80, 1.86 ו-1.92, גובה אותו עברה בפעם השנייה בלבד בקריירה. שחף עשתה זאת בניסיון השלישי וחגגה. לאחר מכן, היא לא הצליחה בניסיונה לקבוע שיא ישראלי חדש ולדלג מעל 1.95 מטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נהדר. שחף חוגגת את הקפיצה המכריעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אחרי שעברתי 1.92 כל תוצאה נוספת הייתה רק בונוס. זה הגיע לי בזמן. ככל שאתה מתקרב ליעד והתוצאה שאתה רוצה לא בידך, הלחץ מתחיל לתת אותותיו ומאוד רציתי להימנע מזה", סיכמה שחף, "היה לי ולאלברט המאמן שלי את התחושה שיש לי את זה בגוף. כבר עברתי את זה, אני מגיע לגובה הזה באימונים ולא הייתה סיבה שזה לא יגיע גם בתחרות, אבל הכול צריך להתחבר יחד כמו שקרה היום ואני מאושרת שתינתן לי האפשרות לייצג שוב את המדינה באליפות כל כך חשובה".

שחף, שהשתתפה בשנה שעברה באליפות אירופה בהלסינקי, פינלנד, תיסע בקרוב לאליפות העולם הראשונה שלה ותקווה להשיג תוצאה יפה. היא הפכה הנציגה הישראלית השלישית באליפות העולם הקרובה.

*** יידוי פטיש: האלוף האולימפי מלונדון קשורן וולקוט מטרינידד לא הצליח להעפיל לגמר אחרי שהיה רחוק מאוד משיאו וסיים עם התוצאה 78.78 ובמקום ה-19 הכללי.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מעין שחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully