וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רק 0:1 לצ'לסי על סינגה, שער בכורה לטבס ביובה

מוריניו ערך את הבכורה המחודשת והסתפק בפנדל של לוקאקו. צפו ב-0:7 של הגברת הזקנה. ניצחון לבן בסט, הפסד לעטר

הקבוצות הבכירות של אירופה ממשיכות במסעותיהן מסביב לעולם, והערב (רביעי) שיחקו בין היתר צ'לסי, ארסנל ויובנטוס.

ז'וזה מוריניו ערך את הבכורה המחודשת שלו כמאמן צ'לסי, והסתפק ב-0:1 על סינגה אולסטארס מתאילנד. הרכש הגרמני אנדרה שרלה פתח לצד רומלו לוקאקו בחוד, והבלגי הצעיר הוא זה שכבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-34. את יתר המצבים הצליח השוער התאילנדי לעצור, כולל מול קווין דה ברוין ואדן הזאר הבלגים.

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו עם שחקניו. AP
ניצחון צנוע. מוריניו עם שחקניו/AP

ארסנל שוב כבשה שביעייה. ביום ראשון היא עשתה זאת עם 0:7 מול כוכבי אינדונזיה, והפעם חגגה עם 1:7 על שחקני וייטנאם. אוליבייה ז'ירו, שהבקיע צמד מול האינדונזים, הרשית הפעם שלושער כבר במחצית הראשונה. צ'ובה אקפום הוסיף צמד במחצית השנייה, וגם אלכס אוקסלייד צ'מברליין ומיקל השתתפו בחגיגה, לפני ששחקני וייטנאם יצאו מגדרם עם שער מצמק של דונג, שהוריד את החולצה ורץ בטירוף אל האוהדים. רגע של פעם בחיים.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. AP
הטיול נמשך. אוליבייה ז'ירו/AP

מי שעוד כבשה שביעייה היא יובנטוס, שערכה את משחק ההכנה הראשונה שלה העונה והביסה 0:7 את קבוצת החובבים של וואלה דאס'וטה. אנטוניו קונטה נתן מנוחה לשחקני הנבחרת ששיחקו בגביע הקונפדרציות, אבל מי שערכו הופעת בכורה בחוד הקבוצה הם שני חלוצים הרכש: קרלוס טבס ופרננדו יורנטה. החלוץ הארגנטינאי גם כבש את השער השני במשחק אחרי מסירה של ארתורו וידאל. גם מרקו מוטה, אלסנדרו מאטרי, מרקו ווצ'יניץ ופאביו קוואליארלה התכבדו בשערים מול קבוצת החובבים החלשה, אך יובה עוד תעמוד במבחנים קשים בהרבה בהמשך.

צפו בתקציר המשחק

אלירן עטר פתח בהרכבה של ריימס, שהפסידה הפעם 1:0 לשרלרואה הבלגית. החלוץ הישראלי הבקיע בבכורה שלו מול רד סטאר כשנכנס כמחליף, אבל הפעם הגיע לשני מצבים במחצית הראשונה ולא כבש.

עדן בן בסט פתח בהרכב טולוז ושיחק 61 דקות בניצחון 2:3 על נים. טולוז השיגה ניצחון שני בשלושה משחקים, בזכות שערים של איסיאגה סילה, וויסאם בן ידר והרכש הרומני מיחאי רומן.

משחקים נוספים:

קובלנץ - שאלקה 4:1

נירנברג - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:0

ורדר ברמן - זוולה 3:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully