וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "הישג גדול לכדורסל הישראלי"

17.7.2013 / 16:01

מאמן נבחרת העתודה חגג את ההשארות בדרג א' של אירופה: "זה המקום שלנו". תומר גינת: "ידענו כל הזמן שנעשה את זה"

נבחרת העתודה חגגה היום (רביעי) את השארותה בדרג א' של אירופה לאחר ניצחון דרמטי 76:77 על נבחרת צ'כיה. שחקני הנבחרת חזרו מפיגור דו ספרתי ברבע השלישי והראו הרבה אופי בדקות הסיום כשנמנעו מהארכה שיכלה לסכן את מעמדם בדרג העליון של היבשת. כעת ישראל תתמודד במשחקי הדירוג 13-16 שתפגוש את בולגריה ביום שישי, כשבמשחק השני יפגשו שבדיה וסרביה.

"עשינו את המשימה לשמה באנו", אמר מאמן הנבחרת שרון דרוקר, "היינו גם במשחק הזה במצב קשה בפיגור 10 נקודות שהיה שולח אותנו לבית המוות, אבל עם האופי והקשיחות הצלחנו לנצח ולהישאר בזכות. זה הישג גדול לכדורסל הישראלי. זה המקום שלנו בדרג א' ומגיע לכל השחקנים, הצוות וההורים שבאו אילנו ועודדו להישאר בדרג א'".

נבחרת העתודה נשארה בדרג א' של אירופה

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
עמדו במשימה. שרון דרוקר/מגד גוזני

אחד מכוכבי המשחק היה גולן גוט שהגיע לטורניר בתור שחקן אלמוני ובמשחק הגורלי קלע 14 נקודות: "תחושה מדהימה של כולם. זו פעם ראשונה שאני באליפות ואין הרגשה יותר מדהימה מזו. כל הניצחונות עשינו יחד וחזק ובמחצית עודדנו אחד את השני וחזרנו כמו שצריך", אמר בנו של שחקן העבר ועוזר מאמן נבחרת הנוער דני גוט. השחקן השני שפרץ לתודעה במהלך האליפות, תומר גינת, הוסיף: "תחושה נהדרת.ידענו שצריך לעשות את העבודה והגנה חזקה, האמנו בעצמנו ועשינו את העבודה ואני מאושר. התחלנו לא טוב ולא שלטנו בקצב, אבל ידענו שההגנה תנצח ושמח שעמדנו במטרה שלנו. ידענו כל הזמן שנעשה את זה".

המצטיין של נבחרת ישראל לאורך כל הטורניר הוא ללא ספק תום מעיין, שמוביל את הנבחרת עם 11.4 נקודות ואת האליפות כולה באסיסטים עם 5.7 בממוצע למשחק, "לי היו ציפיות יותר גבוהות מהנבחרת, אבל עמדנו במטרות שלנו", אמר מעיין, "התרגשות מאוד גדולה והבטחנו לשנתון הבא לשחקן גם בטופ של אירופה עוד פעם. אני מבקש להזכיר את אור שוורץ שבזכותו אנחנו עומדים על הרגליים יום אחרי יום והוא שומר פיזית וכל הכבוד".

אור סולומון שגם כן רשם אליפות נהדרת הוסיף: "היה משחק טוב. ידענו שהכל בידיים שלנו וצריך לנצח את המשחק. אני שמח שבסוף ניצחנו ונשארנו דרג. הלך קשה אבל כולם הביאו את האנרגיות שצריך וכולם ידעו שההגנה תנצח".

גולן גוט שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
בא אלמוני, יצא גדול. גולן גוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully