וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מ.ס. אשדוד ניצחה 2:5 את הפועל קטמון

סולארי כיכב עם צמד נהדר והוביל את הקבוצה של קלינגר לניצחון. גם בלו, מימון ואביטן הבקיעו מול העולה ללאומית. המשחק שודר בוואלה! ספורט

צילום: דרור פיקלני עריכה: יותם בן דוד

מ.ס. אשדוד תצא למחנה האימונים בפולין במצב רוח מרומם, אחרי שסיימה הערב (רביעי) את משחקי ההכנה שלה בארץ עם ניצחון 2:5 על הפועל קטמון, במפגש שנערך באצטדיון הי"א ושודר ישירות בוואלה! ספורט. ניר קלינגר יכול בעיקר להיות מרוצה מיכולתו המשובחת של דויד סולארי. הרכש מקרית שמונה היה הטוב על המגרש וגם הבקיע צמד נפלא מול העולה החדשה ללאומית. גם ירו בלו, שי מימון והמחליף תימור אביטן הרשיתו, כשמנגד שי אהרון הוותיק ועמרי רון הבקיעו לזכות קטמון.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם דויד סולארי (במרכז). מגד גוזני
השאיר את הפציעה מאחוריו. דויד סולארי חוגג/מגד גוזני

מהלך המשחק

אחרי שני ניסיונות של אשדוד בפתיחה, קטמון הגיעה למצב עם כדור קרן בדקה השביעית, אבל שי אהרון המשיך מהאוויר החוצה. בדקה ה-15 ירו בלו חטף כדור מהגנת קטמון, אך גדי קינדה כשל בניסיון לעבור את השוער. שלוש דקות לאחר מכן בחן עבד מורג'אן את אופיר מרציאנו, שהיה מוכן בשער אשדוד והדף. בדקה ה-24 מהלך יפה של אמיר בן שמעון הסתיים עם בעיטה לידיו של השוער האורח. בדקה ה-26 הייתה זו קטמון שעלתה ליתרון, כשאהרון הוותיק הרשית באין מפריע משמונה מטרים אחרי מבצע של אוהד אדלשטיין בצד שמאל. 0:1 לקטמון.

האורחים מירושלים היו קרובים להגדיל את יתרונם, אבל בדקה ה-40 דויד סולארי להטט בצד ימין, עבר שני שחקנים ובעט בשמאל אל הרשת. שער בכורה באשדוד לרכש הארגנטינאי מקרית שמונה, 1:1. שלוש דקות חלפו והמהפך הושלם. בלו סחט עבירה ברחבה וגם דייק בעצמו מהנקודה הלבנה. 1:2 לאשדוד. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

שתי הקבוצות ערכו חילופים לאחר ההפסקה, אבל סולארי נשאר על המגרש והמשיך לעשות ככל העולה על רוחו. בדקה ה-59 הארגנטינאי ירה מתוך הרחבה לחיבורים, השלים צמד והעלה את אשדוד ל-1:3. ניב זריהן יכול היה להגדיל את התוצאה בדקה ה-70, אבל החמיץ מול השוער. מנגד, המחליף עמרי רון הכניע את רועי משפתי בדקה ה-73 וצימק ל-3:2 אחרי בישול יפה של מסאיי דגו. למרות זאת, אשדוד לא רצתה לתת לניצחון לברוח ובדקה ה-79 הבלם שי מימון המשיך לרשת כדור חופשי של בן בוטבול. 2:4 לאשדוד. בדקה ה-86 הגיע השער החמישי של אשדוד, כשידין זריס השאיר את תימור אביטן לגלגל לשער החשוף. 2:5 לאשדוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני הפועל קטמון חוגגים, מימין שי אהרון. מגד גוזני
היה הראשון שחגג. שי אהרון/מגד גוזני
עידן שמש שחקן הפועל קטמון לפני יא יא פטי שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
ניסה פעמיים. עידן שמש לפני יא יא פטי/מגד גוזני
שי אהרון שחקן הפועל קטמון מול אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
חזר אחרי שלא שיחק מול ראשון לציון. אלכסנדר דוידוב, משמאל/מגד גוזני
ידין זריס שחקן מ.ס. אשדוד לפני דורי אלברמן שחקן הפועל קטמון. מגד גוזני
אשדוד תמשיך את ההכנה בפולין. ידין זריס/מגד גוזני
דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
איש המשחק. דויד סולארי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully