וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: ליאור ליפשיץ חתם לעונה אחת

17.7.2013 / 14:16

הרכז (28, 1.78) ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, עובר לקבוצה התשיעית בקריירה שלו: "צעד משמעותי בבניית הפאזל"

שחקן הפועל ירושלים ליאור ליפשיץ. מגד גוזני
נתי כהן רצה, וקיבל. ליפשיץ/מגד גוזני

מכבי אשדוד הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הרכז הישראלי ליאור ליפשיץ לעונה הבאה. ליפשיץ הוא הרכש השלישי שעשתה הקבוצה מתחילת הקיץ, לאחר שצירפה כבר את גל איתן ואלעד הופמן לצדו של משה מזרחי שממשיך עונה נוספת. אשדוד סיכמה גם את תנאיו של הסנטר עמית ביר-כץ והוא צפוי לחתום על החוזה בימים הקרובים.

"ליפשיץ היה בין השמות הרצויים של המאמן נתי כהן ושל הצוות המקצועי של מכבי אשדוד. ליפשיץ תואם את הרוח שמנסה המאמן החדש להרכיב וזה בהחלט צעד משמעותי בבניית הפאזל לעונה הבאה", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה.

ליפשיץ (28, 1.78) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ועלה לקבוצה הבוגרת כבר בהיותו בן 17. אחרי 4 עונות בבוגרים עבר בתחילת עונת 2005/6 למכבי פתח תקווה בלאומית, הצטיין ובמהלך העונה עבר לגליל עליון. בתחילת עונת 2006/7 עבר לאליצור אשקלון אך לא פרץ מה שהוביל אותו בעונה לאחר מכן לרדת שוב ללאומית למכבי גבעת שמואל, עמה עלה לליגת העל. בעונת 2008/9 הביא אותו דני פרנקו להפועל חולון, הרכז שיחק שנתיים בקבוצה וזכה עמה בגביע המדינה.

בעונת 2010/11 חזר ליפשיץ בפעם השנייה לאשקלון, הקבוצה ירדה ללאומית אך נשארה מאחר והירידות הוקפאו. ליפשיץ חזר לשתף פעולה עם דני פרנקו בעונת 2011/12 ורשם את אחת העונות הטובות בקריירה שלו. בתחילת העונה שעברה חזר שוב לאשקלון, אך במהלך העונה שוחרר לטובת הפועל ירושלים ורשם ב-23 משחקים 2.3 נקודות ו-1.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully