וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה לקשר א.א.ק לרנקה אנטון פאליץ'

17.7.2013 / 13:57

אחרי שירדה מועמדות כליבאת וברברוסס, בקבוצה שוקלים לצרף את הקשר ששיחק אצל בן שמעון ומכונה "אוזיל הקרואטי"

אחרי שהחליטה לרדת בשבוע האחרון מהחתמת מוחמד כליבאת שחתם בבני סכנין, והקשר מניו זילנד קוסטה ברברוסס, מכבי פתח תקוה תנסה להחתים את קשר א.א.ק לרנקה, אנטון פאליץ'. השחקן שיחק בעונה שעברה אצל רן בן שמעון והמאמן משה סיני קיבל המלצות חמות על השחקן, אלא שלפי עיתונים בבלגיה השחקן מחזיק בהצעות מהליגה המקומית.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
סיני/ניב אהרונסון

בפתח תקוה אישרו כי השחקן, שמכונה "אוזיל הקרואטי", מועמד לקבוצה, אך טרם העבירו לנציגו תשובה סופית לגביו. "כל המועמדים שהציעו בימים האחרונים לא רלוונטים, כי כולם שחקנים יקרים. אמרנו כבר שלא נחתים שחקנים ב-200 או 300 אלף יורו. לגבי פאליץ', הוא אחד המועמדים לתפקיד הקשר", אמרו במועדון. עד כה נבחן רק שחקן אחד בקבוצה, הקשר הרומני בוגדן סטרטון, ששוחרר.

המגן קלימי סבן ממשיך להתאמן בקבוצה, אך בינתיים לא התקבלה כל החלטה לגביו. לעומתו, המגן חגי גולדנברג לא הגיע לאימון אתמול בטענה שהמועדון לא נענה לדרישתו בנוגע לחוזה החדש. במועדון מעריכים שהנושא ייסגר עד היציאה למחנה האימונים ביום ראשון. "אם הוא לא ייצא למחנה, נחפש שחקן אחר. כבר קרה בעבר ששחקן לא חתם על חוזה, ואז נאלץ לחזור למועדון אחרי שהחתמנו שחקן אחר בעמדה שלו, ולכן הוא לקצץ 15 אחוז בחוזה", אמרו. גם הקשר דני פרדה עדיין לא מצא נוסחה שתחזיר אותו לאימונים, ובשלב זה ייתכן שלא ייצא למחנה. החלוץ גיא מלמד שסיכם לשלוש שנים מרשים באימונים. אוסקר גררו, לעומתו, הודיע למועדון כי יחפש אלטרנטיבה אחרת מאחר שאין לו אשרת כניסה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully