וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 1:1 בין מכבי פתח תקוה למכבי הרצליה, מלמד כבש

15.7.2013 / 11:45

מבחן ראשון לקבוצה של סיני: סטרטון לא הרשים וישוחרר, הבלם הרצג ספג מכה בעינו ופונה לביה"ח, חלוץ הרכש מצא את הרשת

מכבי פתח תקוה ומכבי הרצליה נפרדו היום (שני) בתיקו 1:1 במשחק הכנה שנערך בין הקבוצות באצטדיון בהרצליה, כאשר עבור שחקניו של משה סיני היה זה מבחן ראשון העונה. משחק האימון גרר אמש תגובות קשות מצד שחקנים בפתח תקוה עקב העובדה שהיה אמור להיערך מחר, כשעתיים לפני סיום צום ט' באב שיתחיל הערב. בעקבות הידיעה כינסה ההנהלה את השחקנים והוחלט להקדים את המשחק, שנערך לבסוף הבוקר. "פשוט בושה שמכריחים אותנו לשחק. אף אחד לא פוצה פה כי אנחנו יודעים מה יקרה", אמרו השחקנים עוד לפני ההחלטה להקדים את המשחק. גם השחקנים המוסלמים נמצאים בעיצומו של צום הרמאדן.

גיא מלמד שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
פתיחה טובה. מלמד/קובי אליהו

המשחק היווה מבחן בעיקר עבור הקשר הרומני בוגדן סטרטון, שלא הרשים במשחק ונראה שישוחרר. הבלם איבן הרצג פונה לבית החולים לאחר שספג מכה חזקה באזור העין ובקרוב יתברר מהי חומרת הפציעה. את השער לזכות פתח תקוה כבש החלוץ גיא מלמד, שהשווה את התוצאה אחרי יתרון מוקדם של המארחת. מלמד מותיר עד כה רושם טוב מאוד באימונים וכבר סיכם לאחרונה לשלוש שנים במועדון.

במועדון בודקים את העלויות של קשר נבחרת ניו זילנד, קוסטה ברברוסס ואם יגיעו לסיכום עם סוכנו הוא ינחת בקרוב. שאר השחקנים שהוצעו לסיני עד כה לא יגיעו בגלל העלויות הכספיות הכרוכות בהחתמתם. "לא נחתים שחקנים ב-200 או 300 אלף יורו. יש לנו תקציב שפוי וצריך לדעת להתנהל עם זה", הבהירו במועדון.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully