וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנצ'לוטי מנסה לצרף את איברהימוביץ' לריאל

ב"אס" מדווחים שמאמן הבלאנקוס רוצה את השבדי. נשיא נאפולי: "זלאטן סגר בקבוצה אחרת, הוא לא ישחק עם קבאני"

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה מאוכזב. רויטרס
לא רוצה בפריס, רוצים אותו במדריד. איברהימוביץ'/רויטרס

עתידו של זלטאן איברהימוביץ' בפריס סן ז'רמן לא ברור, ו"אס" הספרדי מדווח היום (רביעי) שמאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי מנסה לנצל זאת וביקש מראשי המועדון לרכוש את החלוץ השבדי. איברהימוביץ' הבהיר שברצונו לחבור למאמן האיטלקי, עמו זכה באליפות צרפת ב-2013, ולפי פרסומים בצרפת הוא אפילו מוכן לקצץ משכרו כדי לעבור. איברה נעלב, כך נטען, מפסטיבל אדינסון קבאני, ולא החזיר טלפונים למאמנו החדש בפריס, לורן בלאן.

לפני כמה ימים, כשדווח לראשונה שאיברהימוביץ' מעוניין לעזוב את פריס, הצהיר קרלו אנצ'לוטי שהדבר לא יוכל להתבצע מכיוון שיש לו הסכם - לא לגעת בשחקני פ.ס.ז', אותה עזב לפני זמן קצר כדי להגיע למדריד. אבל ימים עברו, והמועמדות של השבדי למדריד עדיין בעינה.

נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס רמז לגבי עתידו של איברהימוביץ', לאחר שהקבוצה מכרה את אדינסון קבאני לפ.ס.ז': "לאיברהימוביץ' יש סיכום עם מועדון אחר והוא לא ישחק עם קבאני". השבדי מבוקש גם באנגליה, והיום ייפגש סוכנו מינו ראיולה עם נציגי מנצ'סטר סיטי.

מאמן הסיטיזנס מנואל פלגריני צריך שיפור בחוד. מריו באלוטלי עזב למילאן בעונה שעברה, קרלוס טבס עזב ליובנטוס. הסיטיזנס עדיין לא הגישו הצעה רשמית.



כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

קרלו אנצ'לוטי (שמאל) מוצג כמאמן ריאל מדריד. רויטרס
אמר שלא יצרף שחקני פ.ס.ז'. ומה אומר עכשיו?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully