וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקאמבק? מרטינה הינגיס תתחרה בטורניר זוגות

הטניסאית השוויצרית תשתף פעולה עם דניאלה האנטוחובה בדרום קליפורניה הפתוחה ותחזור לשחק לראשונה מאז 2007

האם עולם הטניס יקבל בקרוב בחזרה את אחת הטניסאיות המוכשרות והטובות ששיחקו בשנות ה-90? נראה שכן. מרטינה הינגיס הודיעה היום (שני) כי תתחרה בטורניר הזוגות של אליפות דרום קליפורניה הפתוחה יחד עם דניאלה האנטוחובה הסלובקית, וזו בהחלט עשויה להיות יריית הפתיחה לקאמבק המפתיע של הקיץ.

הטניסאית השוויצרית תחל את הופעותיה ב-27 ליולי הקרוב ותתחרה בטניס מקצועני לראשונה מזה שש שנים. לעת עתה הינגיס מסרבת לדבר בתקשורת ולהצהיר על קאמבק רציף, אך השתתפותה בטורניר עשוי להוות את הצעד הראשון בדרך לחזרה שכזו.

מרטינה הינגיס טניסאית שוויצרית. Clive Brunskill, GettyImages
תחזור מפרישה? הינגיס/GettyImages, Clive Brunskill

הקריירה של הינגיס, כיום בת 32, נגדעה ב-2007 בפרשה מצערת לאחר שנמצאה חיובית לקוקאין בבדיקות שנערכו לה בטורניר ווימבלדון. לאחר הפרשה שהיכתה גלים בעולם הטניס הינגיס הושעתה לשנתיים והודיעה על פרישה, אך כעת היא מתכננת לחזור. עוד קודם לכן, סבלה מפציעות רבות ולמעשה הודיעה על פרישה כבר ב-2003 בעקבות פציעות חוזרות ונשנות.

הינגיס פרצה לתודעה באמצע שנות ה-90 ונחשבה לנערת הזהב של שווייץ. לאורך הקריירה זכתה ב-43 טורנירים, מהם 5 זכיות בתארי גראנד סלאם, ודורגה שבועות ארוכים במקום הראשון בדירוג העולמי. בזוגות ידעה גם כן הצלחות רבות וזכתה ב-37 תארים, כולל תשעה תארי גראנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully