וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו הוצג בבאיירן: "ברגע שפפ קרא לי, לא היססתי"

הקשר הסביר מדוע עזב את ברצלונה: "אין עוד מאמן כמוהו. חיפשתי אתגר חדש". רומיניגה: "פפ רצה אותו מהרגע הראשון"

אחרי עונה לא פשוטה שאותה בילה בעיקר על הספסל של ברצלונה, טיאגו אלקנטרה קשר הרכש החדש של פפ גווארדיולה ובאיירן מינכן, הוצג באופן רשמי במועדון הבווארי. טיאגו, שרק ביוני שעבר הוליך את נבחרת ספרד הצעירה לזכייה ביורו ונבחר לשחקן המצטיין בטורניר, קיבל את החולצה מספר 6, המספר אותו נושא צ'אבי בברצלונה.

השחקן טיאגו אלקנטרה מוצג בבאיירן מינכן לצד המאמן פפ גווארדיולה, המנהל הספורטיבי מתיאס זאמר. רויטרס
חובר לגווארדיולה בבאיירן. טיאגו עם פפ ומתיאס זאמר/רויטרס

"דיברתי בסוף העונה עם מאמן ברצלונה, ניתחתי את המצב והחלטתי לעשות שינוי. ברגע שגווארדיולה קרא לי לשחק אצלו בבאיירן מינכן החלטתי להענות לו בחיוב", כך אמר הקשר הצעיר במסיבת העיתונאים והסביר: "פשוט חיפשתי אתגר חדש. שיחקתי תחת פפ בקבוצת הנוער ואני חייב להודות לו על כל מה שהשגתי עד כה. מעולם לא היה לי מאמן כמוהו, הוא מיוחד".

"יש מעט מאוד קבוצות שחזקות כמו ברצלונה ובאיירן", הוסיף טיאגו. "באיירן היא קבוצה פנטסטית, ואני כבר לא יכול לחכות לשחק עם כל השחקנים כאן. זו עיר מיוחדת, עם תשוקה לכדורגל. לברצלונה היו שחקנים יוצאי דופן, וכולם איחלו לי בהצלחה, אבל אני כבר מוכן לפגוש אותם".

שחקן באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה. רויטרס
מתאקלם במינכן. טיאגו במסיבת העיתונאים/רויטרס

קרל היינץ רומיניגה, נשיאה של באיירן מינכן התייחס לרכישה של טיאגו ואמר: "מהרגע הראשון פפ גווארדיולה רצה את טיאגו בבאיירן. ניהלנו משא ומתן ממושך ומכובד עם ברצלונה ואנחנו שמחים שהוא כאן. זה פנטסטי. עכשיו למאמן יש סגל גדול ותהיה הרבה תחרות. לא קניתו את טיאגו בגלל שהוא מכיר את השיטה של ברצלונה, אלא בגלל שהוא כדורגלן מחונן".

רומיניגה נשאל האם גווארדיולה ינחיל את סגנון הכדורגל המוכר של ברצלונה בבאיירן ואמר: "גווארדיולה הנחיל כדורגל נפלא בבארסה. זה בהחלט נתן לו יתרון בשיקול שלנו לרכוש אותו אבל זו לא הייתה הסיבה שהבאנו אותו".

שחקן באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה לצד מאמנו, פפ גווארדיולה. רויטרס
כבר מגונן על הרכש החדש. פפ וטיאגו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully