וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גלבוע/גליל מעוניינת בניקוס ליקופולוס

16.7.2013 / 15:11

בתקשורת היוונית מדווחים כי הגארד המקומי (30, 1.89) של פנלפסניקוס מועמד להצטרף לקבוצה של שרון דרוקר

התקשורת היוונית מפרסמת היום כי גלבוע/גליל מעוניינת בגארד היווני ניקוס ליאקופולוס ששיחק בעונה שעברה בשורות פנלפסניקוס מהליגה הראשונה וסיים במקום החמישי בטבלת מלך הסלים. בקבוצה אישרו כי השחקן הוצע למועדון כמו עוד מספר שחקנים יוונים, אך טרם הוחלט האם לצרפו, או את השחקנים האחרים. בכל מקרה המאמן שרון דרוקר נמצא עם נבחרת העתודה באליפות אירופה, ובליגת הקיץ בלאס וגאס נמצא היו"ר ירון אוחיון והמנכ"ל עמית גל.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
חיזוק מעניין? שרון דרוקר/קובי אליהו

ליאפוקולוס (30, 1.89) גדל במחלקת הנוער של פרישטרי, ואת ההזדמנות הראשונה בליגה הבכירה קיבל במארוסי בעונת 2002/3, אך לא זכה לדקות משמעותיות. הוא המשיך לשחק בליגות המשנה ביוון ורשם מספרים יפים מאוד במשך שנים רבות עד שקיבל הזדמנות בעונת 2011/12 במדי קולוסוס רודוס בליגה הראשונה והרשים עם 8.2 נקודות ו-2.2 אסיסטים. בעונה שעברה עשה את קפיצת המדרגה בפנלפסניקוס הקטנה עם 15.3 נקודות ו-4.7 אסיסטים, מה שכמעט הוביל אותו לזימון בכורה לנבחרת הבוגרת של יוון.

השחקן היחיד שהצטרף עד כה לקבוצה של שרון דרוקר הוא הגארד היהודי סטו דגלאס. מי שימשיכו עונה נוספת הם ראקים סאנדרס, יועד בית יוסף, נמרוד טישמן ועמית שמחון. בקבוצה מקווים להשאיר גם את יניב גרין, לאחר שדרישותיו הכספיות של אלישי כדיר הקטינו את הסיכוי שישאר באופן דרמטי. מי שעוד לא יגיע לקבוצה הוא הפורוורד היהודי קארל יפה, שהצמד אוחיון וגל צפה בו בלוס אנג'לס ולא התרשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully