וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התאמנה בגיורי, לא ברור מי יפתח בשער

16.7.2013 / 12:24

פאולו סוזה מתלבט בין ברק לוי וחואן פאבלו. המאמן ההונגרי פינטר, שלא יעמוד על הקווים בשל השעייה: "סומך על העוזר שלי"

קובי אליהו

שחקני מכבי תל אביב, שהגיעו אמש (שני) לבית המלון בעיר גיור, עורכים כעת את האימון הראשון שלהם על אדמת הונגריה, לקראת המשחק נגד הקבוצה המקומית, מחר במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. מדובר באימון שחרור קל, כאשר בערב יערך האימון המסכם. המאמן פאולו סוזה תירגל במהלך שבוע האימונים האחרון הרכב די זהה, כאשר ההתלבטות היחידות שלו הן בעמדת השוער - בין ברק לוי, שנראה טוב מאוד במחנה האימונים, וחואן פאבלו הוותקים, שערך עד כה ארבעה אימונים בסך הכל עם הקבוצה. בחלק הקדמי נאבקים ברק יצחקי, דור מיכה, עומרי אלטמן וטל בן חיים על שני מקומות בהתקפה לצידו של ראדה פריצה. מי שתורגלו בימים האחרונים בהרכב הם יצחקי ואלטמן, אך סוזה עשוי לעשות שינוי של הרגע האחרון ולפתוח עם מיכה או בן חיים.

המגן השמאלי מאנה צפוי להתחיל את המשחק על הספסל, זאת למרות שהמאמן הפורטוגלי ציין אמש כי הוא נמצא בכושר טוב והתאקלם מצוין בקבוצה. שרן ייני ויואב זיו יפתחו בעמדות המגנים, כאשר קרלוס גרסיה ואיתן טיבי יהיו צמד הבלמים בהרכב. גל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי ישלימו את הקישור של הצהובים.

ברק לוי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקבל קרדיט? ברק לוי/ברני ארדוב

הערב תתקיים מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק, בה צפויים ליטול חלק המאמן סוזה והקפטן שרן ייני. לאחר מסיבת העיתונאים יערכו הצהובים כאמור את האימון הטקטי המסכם באצטדיון ETO PARK בו גם יערך המשחק מחר. לאחר האימון המסכם צפוי המאמן סוזה להחליט מי מבין השחקנים לא יירשם בטופס המשחק. מי שלא המריאו עם הקבוצה להונגריה הם הקשר חסן אבו זייד שצפוי לעזוב בהשאלה, הבלם איגנסיו פידלף שיעזוב גם הוא וכן החלוץ מונס דאבור. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הופתעו לגלות שדאבור לא נכלל ברשימת היוצאים לטיסה, שכן לאחרונה החלים החלוץ לגמרי מהפציעה שהיתה לו והפגין יכולת טובה באימונים.

כמה מאות אוהדים צהובים שעשו דרכם להונגריה יתמכו בקבוצה מהיציעים, שלא צפויים להיות מלאים. בתוך כך, טירוף רכישת המנויים בקרב אוהדי הקבוצה המשיך גם השבוע, כאשר נכון לעכשיו נמכרו מעט יותר מ-9,600 מנויים. בהתחשב בעובדה כי הצהובים יכולים למכור לכל היותר עשרת אלפים וחמש מאות מנויים, מעריכים במועדון שבתוך שבועיים תסתיים לגמרי המכירה. יש לציין כי בקבוצה מחוייבים בכל מקרה להשאיר את יציעים 4-5 עבור הקבוצות האורחות וממספר המקומות בבלומפילד יש לקזז גם שורות שלמות שהמשטרה דורשת לשמור כשטח סטרילי ולכן מספר המנויים המקסימלי שניתן למכור הוא כעשרת אלפים וחמש מאות מנויים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סומך על העוזר שלו. אטילה פינטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיורי כבר קיימה את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק, בה דיבר המאמן אטילה פינטר על מצב הרוח של קבוצתו לקראת המשחק: "גיורי רוצה לנצח בכל משחק, וכך יהיה גם מול מכבי תל אביב". על העובדה שהוא לא יוכל לעמוד על הקווים בשל השעייתו אמר פינטר: "אני סומך על הקבוצה שלי ועל העוזר שלי פרקאש, שביחד נדע להתמודד עם המצב הזה ולהשיג תוצאה שתקדם אותנו לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully