וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברואה: "המשחק נגד הפועל ת"א - הכי חשוב העונה"

בברואה מתכוננים למוקדמות הליגה האירופית ביום ה': "יריבה חזקה, אבל אפשר לנצח". האדומים התאמנו לעיני 15 שוטרים

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב שנחתה אתמול (שני) בבולגריה לקראת המשחק שלה נגד ברואה סטארה זגורה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, ערכה בשעות הערב אימון ראשון לעיני כ-15 שוטרים מקומיים ועוד כ-20 אוהדים של הקבוצה. ההערכות הן שלמשחק שיתקיים ביום חמישי (19:30, שידור ישיר בערוץ 5) יגיעו כ-200 אוהדים אדומים.

אצל היריבה עדיין חוגגים את הזכייה בסופרקאפ הבולגרי אחרי ניצחון בפנדלים על האלופה לודוגורץ רזגארד ביום רביעי שעבר. היום בשעות הערב המוקדמות ראש עיריית סטארה זאגורה, ז'יבקו טודורוב, יערוך טקס לכבוד הקבוצה ולאחר מכן הקבוצה תתפנה לעסוק רק בהפועל תל אביב.

אוהדי ברואה חוגגים זכייה בגביע בולגריה. רויטרס
מגיעים במוראל גבוה. אוהדי ברואה/רויטרס

"אני עדיין לא יודע הרבה על הפועל, אבל בקרוב נלמד אותם", אמר הבלם בוריסלב סטויצ'ב, "אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה מאוד שמשחקת בצורה קבועה בשלב הבתים במפעלים האירופאים. אני מקווה שנוכיח שיש לנו מקום בליגה האירופית. עם קצת אמונה הכול יכול לקרות ונוכל לעלות שלב".

שחקן העבר של הקבוצה וניה דזפרוביץ', שנאלץ לפרוש בגלל פציעות חוזרות ונשנות ומונה לתפקיד מנהל השיווק של המועדון, הוסיף: "אחרי ההצלחה נגד לודוגורץ אנחנו ממשיכים להתכונן למשחק נגד הפועל תל אביב. זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. הוגרלנו למפגש עם יריבה חזקה, זה לא יהיה קל, אבל אנחנו מסוגלים לשמח את האוהדים שלנו"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully