וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מטה וורלד פיס: "הוא נרגש להצטרף לניקס"

הפורוורד מצטרף לקבוצה מהעיר בה גדל. וורלד פיס: "לא אכפת לי לנקות את הרצפה. אני רק רוצה לנצח, אתם שומעים אותי?"

מטה וורלד פיס ששוחרר מלוס אנג'לס לייקרס בתחילת השבוע, מצא קבוצה חדשה: ניו יורק ניקס. הפורוורד בן ה-33 שנולד בקווינס, גדל בעיר וגם שיחק במכללת סט. ג'ון המקומית, אמר הלילה (בין שני לשלישי): "לא איכפת לי אם אעלה מהספסל או אנקה את הרצפה. אתם שומעים אותי? אני רוצה לנצח".

הניקס עצמם הסבירו שוורלד פיס עדיין לא חתם על חוזה, אבל אישרו שישנו סיכום. על פי ESPN, הוא ירוויח כ-1.6 מיליון לעונה במשך שנתיים. סוכנו מארק קורנסטין אמר: "כן, זה הולך לקרות. הוא מאוד נרגש להצטרף לקבוצה מהעיר שלו. זה היה אחד מהחלומות שלו מאז שהוא גדל כילד ליד גשר קווינס".

אגב, כשעה אחרי הפרסומים, וורלד פיס צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "איפה זה ברוקלין?" - עקיצה ראשונה ליריבה העירונית המתחזקת, שנראית כמי שתיאבק בניקס (וגם באינדיאנה ואולי שיקגו) על המקום השני במזרח בעונה הקרובה.

שחקן לוס אנג'לס מטה וורלד פיס. GettyImages
"איפה זה ברוקלין?". וורלד פיס/GettyImages

עוד בניקס: ג'יי אר סמית', יעבור ניתוח בברכו השמאלית ויזדקק לתקופת החלמה של 3-4 חודשים. הגארד בן ה-27 סבל מפציעות חוזרות ונשנות ובניקס מקווים שהניתוחים יסייעו לו לשוב לכשירות מלאה. הרופאים אמרו שעל פי זמן ההחלמה שלו הוא צפוי לחזור בין ה-15 לאוקטובר ל-15 בנובמבר. עונת 2013-14 תצא לדרך ב-29 באוקטובר, כך שהוא בכל מקרה לא אמור להחסיר חלק גדול מהעונה.

סמית' נבחר לשחקן השישי של העונה שעברה, השלישי בלבד בהיסטוריה של הניקס שמקבל את התואר הזה אחרי ג'ון סטארקס ואנתוני מייסון. הוא העמיד בעונת 2012-13 ממוצעים של 18.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק והג'נרל מנג'ר של הקבוצה, גלן גרונוולד, אמר: "להחתים את ג'יי אר מחדש הייתה אחת מהמטרות המרכזיות שלנו בקיץ ואנחנו מאושרים שהוא ממשיך איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully