וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.7

קבאני חתם רשמית, ריאל קרובה להאריך את חוזהו של רונאלדו וחושבת על טרייד של סוארס תמורת היגואין, מנצ'סטר סיטי בדרך לזכות בסטבן יובטיץ'. כל ההעברות והשמועות

העברות

* עכשיו זה רשמי: אדינסון קבאני חתם לחמש עונות בפריס סן ז'רמן, שתשלם לנאפולי כ-64 מיליון יורו. קבאני שבר בכך את שיא ההעברות בליגה הצרפתית, שיא שנשבר רק הקיץ על ידי מונאקו עם רכישתו של רדאמל פלקאו.

* פלורן מאלודה, ששוחרר בתחילת הקיץ מצ'לסי, חתם בטרבזונספור הטורקית.

* מייקון, המגן הברזילאי ששיחק בעונה החולפת במנצ'סטר סיטי, חתם רשמית ברומא האיטלקית. מייקון, שמגיע בהעברה חופשית, חוזר לאיטליה אחרי שכיכב בעבר במדי אינטר.

* עמנואלה ג'אקריני, קשרה המצטיין של יובנטוס ונבחרת איטליה חתם לארבע עונות בשורות סנדרלנד, קבוצתו של פאולו די קאניו.

* ברצלונה הודיעה על הארכת חוזהו של סרחיו בוסקטס עד 2018. לקשר שחוגג היום את יום הולדתו ה-25 יהיה סעיף שחרור דמיוני בגובה 150 מיליון יורו.

* יום עמוס לסביליה: הקבוצה מכרה לקריסטל פאלאס את הקשר המבטיח חוסה קמפאניה (20) תמורת שני מיליון יורו ושאלה מרדינג את הקשר-בלם דניאל קאריסו. לאנדלוסים אופציה לרכוש את הפורטוגלי בתום העונה הקרובה.

* לוקומוטיב מוסקבה השאילה לוולגה ניז'ני נובגורוד את חלוץ נבחרת רוסיה לשעבר, דמיטרי סיצ'ב. הוא העביר את חצי השנה האחרונה כמושאל לדינמו מינסק מבלארוס.

* בורסאספור הטורקית התחזקה בשני שחקנים חדשים: השוער הצרפתי סבסטיאן פריי (33) שהגיע אליה מגנואה ועזב את איטליה לראשונה אחרי 15 שנה והבלם הארגנטינאי רנאטו סיבלי (29), שסיים את חוזהו בניס והגיע בהעברה חופשית.

* דינמו מוסקבה רכשה מרובין קאזאן את החלוץ ולדימיר דיאדון תמורת 400 אלף יורו. הוא חתם בקבוצה עד קיץ 2016.

* העולה החדשה לליג1 בצרפת, גנגאן, שאלה מנאנסי את השוער הקמרוני גי נדי אסמבה. לגנגאן אופציה לרכוש את השוער בן ה-27 בתום העונה הנוכחית.

* עוזרו של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד, אייטור קראנקה, עזב את הקבוצה אחרי שלוש שנים.

סבסטיאן פריי שוער גנואה. AP
עזב את איטליה אחרי 15 שנה. פריי/AP

* אחרי שהמגעים עם אלמוג כהן לא צלחו, ראפיד וינה מצאה קשר אחורי אחר: תאנוס פטסוס. היווני-גרמני בן ה-22 הגיע לקבוצה האוסטרית מגרויטר פורת וחתם לשלוש שנים.

* בלם נבחרת אירלנד, ריצ'רד דאן (33), חתם בק.פ.ר לעונה אחת אחרי שהוא סיים את חוזהו באסטון וילה.

* הקולומביאנים ממשיכים להציף את היבשת הישנה ועכשיו הגיע תורו של החלוץ הומברטו אוסוריו (25), שעבר מסן מרטין הארגנטינאית לריאל ויאדוליד הספרדית.

* השוער בן ה-38 סטיב הארפר, שכבר היה על סף פרישה, חתם לעונה אחת במדי האל סיטי שעלתה לפרמיירליג. הארפר השתייך ב-20 השנים האחרונות לניוקאסל ועזב אותה רק לתקופות השאלה קצרות.

* שאלקה החתימה את החלוץ הצעיר פיליפ הופמן (20) על חוזה חדש עד 2016 ומיד שלחה אותו בהשאלה לאינגולשטאדש מהבונדסליגה 2.

* המגן הימני הגרמני מרקוס שטיינהופר (27), שסיים את חוזהו בפ.צ באזל, עבר את הבדיקות הרפואיות בבטיס וחתם במדי האנדלוסים לשלוש שנים.

* סיון השוויצרית החתימה את הקשר האחורי מחוף השנהב, קסאבייה קואסי, על חוזה לשלוש שנים. השחקן בן ה-23 שוחרר לאחרונה מסרבט ז'נבה אחרי שהיא ירדה ליגה.

* מריאן פהרס, מגדולי כדורגלני לטביה בכל הזמנים, מונה למאמן הנבחרת של ארצו. חלוץ העבר בן ה-36 שימש כמאמן הנבחרת הצעירה בחודשים האחרונים ולפני כן גם הספיק לעמוד על הקווים של סקונטו ריגה.

סטיב הארפר שוער ניוקאסל במשחקו האחרון. GettyImages
הצטרף להאל סיטי. הארפר/GettyImages

שמועות

* על פי דיווח ב'אל קוניפדנסיאל' הספרדי נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס המריא ללוס אנג'לס, שם ייפגש עם כריסטיאנו רונאלדו, והשניים צפויים לסכם על הארכת חוזהו של הפורטוגלי אצל הבלאנקוס. על פי הדיווח פרס מעוניין ללבן את העניינים עם הפורטוגלי שהתבטא בחודשים האחרונים וסיפר כי הוא "עצוב בריאל מדריד".

* בספרד טוענים שאלברו נגרדו, חלוצה של סביליה עזב את מחנה האימון של קבוצתו לטובת חתימה במנצ'סטר סיטי. ההודעה הרשמית על מעברו של חלוץ נבחרת ספרד לסיטיזנס היא עניין של זמן.

* ב"מירור" טוענים כי ריאל מדריד ממשיכה לנסות ולפתות את לואיס סוארס, ומוכנה להציע לליברפול בתמורה את גונסאלו היגואין, שכבר היה קרוב לחתימה בארסנל, בצירוף 10 מיליון ליש"ט. התותחנים המתוסכלים שמעו כי הבלאנקוס העלו את תג מכירו של החלוץ הארגנטינאי ל-34 מיליון ליש"ט.

* על פי דיווחים באנגליה, זלאטן איברהימוביץ' מוסיף להיות לא מרוצה מחברו החדש לחוד של פ.ס.ז' אדינסון קבאני ועשוי לעזוב. על פי אותו דיווח, איברהימוביץ' "פתח דלת למנצ'סטר סיטי וצ'לסי", שחושקות בו מאוד.

* "טיימס": מנצ'סטר סיטי קרובה לנצח את צ'לסי במאבק על שירותיו של סטבן יובטיץ'. היא תהיה צריכה לפיורנטינה כ-30 מיליון ליש"ט עבור המונטנגרי בן ה-22.

* ה"גרדיאן" מדווח כי ססק פפברגאס ישקול מעבר למנצ'סטר יונייטד. אף על פי שיונייטד הציעה עבורו 30 מיליון ליש"ט, השחקן היה נחוש עד כה להישאר בברצלונה, אולם כעת נראה שהוא מתחיל להפשיר.

* באנגליה מספרים שטוטנהאם מפנה את תשומת ליבה לחלוץ נבחרת בלגיה כריסטיאן בנטקה ושהיא תציג לאסטון וילה 20 מיליון ליש"ט ועוד שחקן עבורו. אם וילה תסכים, היא תצטרך לבחור אחד מהשחקנים הבאים: בנואה אסו אקוטו, סקוט פארקר, ג'ייק ליברמור או טום האדלסטון.

* טרבזונספור הצטרפה לגלאטסראיי במירוץ אחר קשר צ'לסי ונבחרת ניגריה, ג'ון אובי מיקל.

* עוד בצ'לסי: לוקאס פיאזון בן ה-19, שנחשב עד לא מזמן ליורש של קאקה אבל עדיין לא הצליח לפרוץ, עשוי לעבור לורדר ברמן.

* ניוקאסל ממשיכה לחפש חלוץ ודארן בנט ממשיך להיות מוזכר באנגליה כאופצייה הכי ריאלית. כדי להנחית אותו בסט. ג'יימסז פארק, המגפאייז יצטרכו לשלם לאסטון וילה כ-6 מיליון ליש"ט.

* חלוץ יובנטוס, אלסנדרו מאטרי, מבוקש בלא מעט קבוצות ביניהן מילאן, נאפולי, קליארי, דינמו קייב ואז'קסיו. מעמדו של מאטרי בן ה-28 נחלש אחרי הגעתם של פרננדו יורנטה וקרלוס טבס.

* חוסה אנטוניו רייס בן ה-30 שוקל הצעות גבוהות מהליגה הקטארית אחרי שהוא סיים את חוזהו בסביליה. מאמן הקבוצה, אונאי אמרי, מנסה לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדל.

חוסה אנטוניו רייס שחקן סביליה חוגג. רויטרס
בדרך לקטאר? חוסה אנטוניו רייס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully