וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג'ון רונדו: "לעולם לא אשחק במיאמי היט"

הרכז שמוזכר כמי שעשוי לעבור מבוסטון הבהיר את עמדתו. וורלד פיס סגר בניקס, ברנד באטלנטה, בילאפס בדטרויט

מי לא היה רוצה לשחק בשורות אלופת ה-NBA? מסתבר שיש מישהו כזה, ועוד אחד שמצהיר על כך בפה מלא: רייג'ון רונדו. הרכז של בוסטון מחלים בימים אלו מהפציעה הקשה שספג בעונה שעברה ושוהה במחנה הכדורסל שיזם בקנטאקי, בזמן שהשמועות על טרייד אפשרי שישלח אותו לאחת מהקבוצות הרבות שמעוניינות בו הולכות וגוברות. על יעד אחד, מסתמן, או כבר מסמן איקס. "לעולם לא אשחק במיאמי היט", ירה לאוזניהם של הנערים במחנה הכדורסל שלו, וסחט מחיאות כפיים נמרצות.

צפו בהצהרה של רייג'ון רונדו

רונדו התבטא מספר פעמים בעבר נגד מיאמי ונגד חלק משחקניה. עם ריי אלן, ששיחק עימו בבוסטון עד שעבר בעונה שעברה לסאות' ביץ', החליף האשמות בתקשורת. את דווין וויד האשים בהיותו "שחקן מלוכלך" ובכלל, המאבקים הקשים מול האלופה בפלייאוף בשנים האחרונות לא בדיוק התנהלו על מי מנוחות.

בימים האחרונים התבטא ג'נרל מנג'ר בוסטון דני איינג והבטיח כי "הסלטיקס לא יבצעו טרייד על רייג'ון רונדו", לו חוזה לשנתיים נוספות בעיר השעועית, אך בתקשורת האמריקאית המשיכו לדווח על ניסיונות להעבירו. ביממה האחרונה פורסם כי דטרויט סימנה את רונדו בעדיפות ראשונה, אך לעת עתה אין בידיה הצעה לטרייד שיכול לספק את הסלטיקס.

שחקן דאלאס מאבריקס אלטון בראנד. Ronald Martinez, GettyImages
מקווה לשפר את הרושם מהעונה שעברה. ברנד/GettyImages, Ronald Martinez

* אטלנטה הוקס החתימה את הפורוורד-סנטר הוותיק אלטון ברנד לעונה אחת. העונה הקרובה תהיה ה-15 של ברנד ב-NBA, אשר רשם ב-2012/13 את העונה הגרועה שלו בליגה כשתרם במדי דאלאס ממצוע של 7.2 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-72 משחקים. אטלנטה תהיה התחנה החמישית של השחקן בן ה-34, אחרי ששיחק בעבר בשיקגו (1999-2001), לוס אנג'לס קליפרס (2001 - 2008), פילדלפיה (2008 - 2012) ודאלאס (2012/13).

* על פי דיווח ב"יאהו ספורט" מטה וורלד פיס סגר לשנתיים בניו יורק. הפורוורד שעזב את הלייקרס בשבוע שעבר צפוי להרוויח בתפוח הגדול 3.2 מיליון, כשהעונה השנייה תהיה בגדר אופציה עבור השחקן עצמו. וורלד פיס בן ה-33 הודיע השבוע כי הוא שוקל לשחק בסין או לעבור לשחק בייסבול, אך בסופו של דבר יעבור לניו יורק. בעונה שעברה העמיד הפורוורד בן ה-33 ממוצעים של 12.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-1.6 חטיפות בממוצע בליייקרס, שאגב, תצטרך לשלם את יתרת החוזה המקורי שלו עימה שעומד על 7.7 מיליון.

* זה רשמי: צ'ונסי בילאפס חוזר לדטרויט פיסטונס, אותה הוביל לאליפות ב-2004. בילאפס צפוי לחתום לשנתיים בקבוצה, ולהשתכר 2.5 מיליון דולר לעונה. בילאפס בן ה-36 שיחק בשנתיים האחרונות בלוס אנג'לס קליפרס, אולם פציעות מהן סבל מנעו ממנו להציג את יכולתו. בעונה שעברה תרם "ביג שוט" 8.4 נקודות ו-2.2 אאסיסטים ב-22 משחקיו בקליפרס.

שחקן לוס אנג'לס מטה וורלד פיס. GettyImages
מגיע לתפוח הגדול. וורלד פיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully