וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד האריך את חוזהו בליברפול עד 2015

הקפטן והסמל של המייטי רדז חתם לשנתיים נוספות ומקווה לפרוש במועדון נעוריו: "יום גדול עבורי, אלו חדשות נהדרות"

השנים חולפות, סדרי עולם משתנים, אבל בכדורגל העולמי דבר אחד נותר קבוע: סטיבן ג'רארד בליברפול. הקפטן ההנצחי של המייטי רדז האריך היום (שני) את חוזהו בליברפול בשנתיים נוספות והבטיח את הישארותו באנפילד עד סוף 2015, אז ימלאו לו 35. לסטיבי ג'י חוזה לעונה הקרובה, אך המנג'ר בראנדן רוג'רס רצה למנוע כאבי ראש מיותרים בהארכת חוזהו בתום העונה ועמד על כך שישאירו את הסמל היחיד שנותר בקבוצה לאחר פרישתו של ג'ימי קראגר.

סטיבן ג'רארד, ליברפול. רויטרס
לא עוזב את העיר. ג'רארד/רויטרס

"כולם יודעים מה זה ליברפול מבחינתי", אמר סטיבי ג'י לאתר הרשמי של המייטי רדז, "זהו יום גדול עבורי ואני שמח עבורי ועבור משפחתי. אלו חדשות נהדרות. זה גורם לי להאמין שלמועדון יש הרבה אמון בי. עכשיו אוכל להתרכז בלשחק הכי טוב שאוכל".

מנהל ליברפול איאן אייר הוסיף: "אלו חדשות פנטסטיות עבור כולם - המועדון, סטיבן והאוהדים. סטיבן היה ועודנו חלק חשוב במועדון שלנו נדיר למצוא שחקן בגילו ובמעמדו ששיחק כל הקריירה בקבוצה אחת. אנחנו מאוד מרוצים ממנו".

ג'רארד (33) החל את דרכו במחלקת הנוער של ליברפול וערך את הופעת הבוגרים ב-1998. לאורך הקריירה רשם 629 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת של ליברפול וכבש 159 שערים בכל המסגרות. ההישג הבולט שלו לאורך הקריירה היה הזכייה בליגת האלופות בעונת 2004-2005 בקאמבק הבלתי נשכח מול מילאן.

ג'יימי קראגר, ליברפול. GettyImages
הותיר חלל עם פרישתו. קראגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully