וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הציעה 30 מיליון יורו על ססק פברגאס

באנגליה מדווחים שאלופת הפרמיירליג מעוניינת להנחית את קשר ברצלונה באופן מיידי. לארסנל האקסית זכות ראשונים

שחקן ברצלונה, ססק פברגאס. GettyImages
שוב באנגליה? פברגאס/GettyImages

אלופת אנגליה מנצ'סטר יונייטד עדיין לא העניקה למנג'ר החדש דייויד מויס מתנת חתימה אמיתית. כלומר - רכש ענק. הדבר עומד אולי להשתנות, שכן בתקשורת האנגלית מדווחים שהשדים האדומים הציעו לברצלונה 30 מיליון יורו תמורת שירותיו של ססק פברגאס. בחירתו של טיאגו בבאיירן מינכן של פפ גווארדיולה לבטח האיצה את המגעים ואת החשש באולד טראפורד; פברגאס, שעליו דווח שאינו מרוצה בקמפ נואו, אמר בכל הזדמנות שדווקא אינו רוצה לזוז מברצלונה.

"תמיד אמרתי שאני שמח בברצלונה", אמר, "מי שאומר שאני עוזב לא מכיר אותי ומעולם לא דיבר איתי ולא עם הסוכן שלי. בגלל שהוא יודע שאני לא רוצה שהוא ידבר עם אנשים אחרים לגביי. אני אדם פרטי ואני לא מדבר על הדברים האלה אפילו עם המשפחה שלי. אם מישהו אומר שאני לא רוצה לשחק בבארסה, זה אבסורד".

ביונייטד כנראה חושבים אחרת, ומרגישים שפברגאס, אקס ארסנל, ישקול חזרה לממלכה. מויס מנסה לצרף את השחקן באופן מיידי, שכן הוא רוצה רכש שיצטרף למסע המשחקים של השדים במזרח הרחוק ובאוסטרליה.

עוד מכשול שעלול לעמוד בדרכו של מויס הוא העובדה שארסנל מחזיקה בסעיף הצעה ראשונית על הספרדי.

דייויד וויקוטריה בקהאם בגמר ווימבלדון. AP
רוצה לראות את רוני באדום. בקהאם/AP

דייויד בקהאם אמנם פרש מכדורגל, אבל המשחק מפעם בנפשו ומנצ'סטר יונייטד קרובה ללבו, אז "קינג דייויד" מצא זמן לדבר על העונה הקרובה של יונייטד. "לאמן את מנצ'סטר יונייטד אחרי סר אלכס פרגוסון זה תמיד קשה, לא משנה מי היה נכנס לנעליו. זאת תהיה עונה מעניינת כי היו הרבה שינויים בפרמיירליג, מוריניו חזר וזה מרגש, אבל אני עדיין חושב שיונייטד תזכה באליפות. אני אוהד מנצ'סטר יונייטד".

על עתידו של ויין רוני במועדון אמר בקהאם: "אני מקווה שהוא יישאר כי ויין הוא כישרון גדול. ברור שההחלטה תלויה בו, כאוהד מנצ'סטר יונייטד אני מקווה שיישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דייויד מויס מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עדיין מחכה לרכש גדול ראשון. מויס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully