וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים למנכ"ל הפועל ירושלים: גיא הראל ודני כהן

15.7.2013 / 11:41

ועדת האיתור הגישה את מסקנותיה ונותרה עם שתי אפשרויות. הראל היה פעיל בארגון הרכישה, כהן הוא המנכ"ל בפועל

לאחר שעמותת הפועל ירושלים אישרה ביום שישי החולף באופן רשמי את העברת הבעלות על הקבוצה לידי קבוצת הרכישה בראשותו של ד"ר אורי אלון, בהנהלה החדשה לא מעוניינים לבזבז זמן: קברניטי הקבוצה החדשים הקימו ועדת איתור, בה נמצאים אלון, אייל חומסקי ואורי מנצור, במטרה למנות לקבוצה מנכ"ל ומאמן.

כעת, ועדת האיתור הגישה את מסקנותיה ולוואלה! ספורט נודע כי יש שלושה מועמדים סופיים, אך השניים הבולטים לתפקיד המנכ"ל הם גיא הראל ודני כהן. הראל היה פעיל מאוד בארגון ובחיבור הקבוצה החדשה ופעל מאחורי הקלעים לכל אורך הליך הרכישה. בעבר, הוא אף שימש כסוכן שחקנים וייצג את ניקולה וויצ'יץ' ועומרי כספי ומילא מספר תפקידים בהפועל ירושלים. אביו, אבי הראל, היה יו"ר הקבוצה בעבר. דני כהן כיהן בשנה האחרונה כמנכ"ל בפועל של הפועל ירושלים.

דני כהן מנהל מקצועי הפועל ירושלים. מגד גוזני
אחד משני המועמדים הסופיים לתפקיד המנכ"ל. דני כהן/מגד גוזני

לאחר שיאיישו את עמדת המנכ"ל, בקבוצה מעוניינים למנות מאמן כבר השבוע. הנטייה היא למנות לתפקיד את מאמן מכבי חיפה בעונה החולפת, בראד גרינברג, אולם ישנם חברי עמותה המעוניינים לראות את דני פרנקו על הקווים. בקבוצה ייפגשו גם עם מספר מועמדים נוספים השבוע.

לפני שבוע הושג הסכם בין נציגי העמותה אורי מנצור ושמעון נבון לבין נציגי קבוצת אלון ובפגישה באסיפה הכללית של העמותה אושר פה אחד הסכם שיתוף הפעולה. נקבע כי בקבוצה יכהנו שמונה דירקטורים: חמישה מטעם קבוצת אלון ושלושה מטעם העמותה (מנצור, נבון ודני קליין). ייתכן שקבוצת אלון תבדוק את צירופם של מספר ישראלים בכירים מליגת העל וביניהם ליאור אליהו, מורן רוט ואלישי כדיר.

הבוס החדש של המועדון, ד"ר אורי אלון, נחת היום בישראל.

הפועל אילת: קווין פאלמר סיכם לעונה, הופסון באנדולו

אורי אלון בעלי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ברוך הבא. ד"ר אורי אלון, הבעלים של הפועל ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully