וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש, הנפלד וכספי ישתתפו במשחק הוקרה לגליל עליון

15.7.2013 / 11:13

לרגל 20 שנה לזכייה של הקבוצה מכפר בלום באליפות ייערך משחק בין כוכבי שנות ה-90 לכוכבי שנות ה-2000 של הקבוצה

אולם כפר בלום יארח בעוד שבועיים משחק מיוחד לרגל 20 שנה לאליפות של הפועל גליל עליון כשכל הכנסותיו יועברו לארגון "האריה השואג", ארגון האוהדים החדש של הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית. במשחק ייפגשו כוכבי שנות ה-90, שחלקם שיחקו בעונת האליפות של הקבוצה, ובתוכם עודד קטש, גור שלף, נדב הנפלד ואלון שטיין את נבחרת שנות ה-2000 עם ליאור אליהו, עומרי כספי, יוגב אוחיון, שרון ששון ומשה מזרחי.

במסגרת אירועי המשחק, שייערך ב-29 ליולי בשעה 19:00, ייבחרו חמישיית כל הזמנים של הפועל גליל עליון, כשגם מאמנים שאימנו את הקבוצה בעבר כמו מולי קצורין, פיני גרשון ואריק שיבק יטלו חלק באירוע. לאחר המשחק ייערך "פאנל האליפות" שיכלול את שחקני הקבוצה שזכו באליפות בעונת 1992/3.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. נמרוד סונדרס
חוזר לשחק, לערב אחד. עודד קטש/נמרוד סונדרס

כאמור, כל התרומות הוא לארגון האוהדים החדש שבא לעזור להפועל גליל עליון, שסיימה בעונה שעברה במקום השמיני בליגה השנייה, ונמצאת במצב כלכלי לא ברור. המטרה של ארגון האוהדים, שעלות הצטרפות אליו עומדת על 360 שקלים, היא להשתתף בניהול עמותת הכדורסל, לשמש בית לאוהדים, לחזק את הקבוצה ולתמוך בה.

בנבחרת שנות ה-90 ישחקו עודד קטש, ברק פלג, גור שלף, נדב הנפלד, ארז חזן, אבנר יאור, גיל סלע, עידו קוז'יקרו, אלון שטיין, גילי מוסינזון, אבישי גורדון, אורן עמיאל, אמיר מוכתרי, אמיר בינו, ניר מטלון ואנדריי זלינבבא.

בנבחרת שנות ה-2000 ישחקו ליאור אליהו, עומרי כספי, יוגב אוחיון, יהוא אורלנד, שרון ששון, אילן ברקוביץ', משה מזרחי, לירון צ'רנה, יפתח בליימן, אנטון קזרנובסקי, מארק בריסקר, שמוליק ברנר, אורי להב ורז כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully