וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו יערוך בדיקה מקיפה על ניהול כספי ההתאחדות

15.7.2013 / 9:03

במועצת ההימורים דורשים לערוך בדיקה במסגרת הביקורת בגופים הנתמכים. לבנת הקימה וועדת ישום למסקנות זליכה

קובי אליהו

לאחר שאמש (ראשון) יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, דרש לקבל לידיו תוך ימים ספורים מסמכים ממועצת ההימורים, מגיעה התשובה של המועצה. במסגרת הביקורת שעורך הטוטו בגופים הנתמכים שלו, מתכוונת ההנהלה הבכירה לערוך בדיקה מקיפה על ניהול הכספים שהועברו במסגרת התמיכה בהתאחדות לכדורגל. "הבדיקה תיערך במקביל לבדיקת מבקר המדינה, שיפרסם בקרוב את המלצותיו בנוגע לחקירה שהוא מנהל", אישרו במועצת ההימורים, "בקרוב מאוד נדרוש את כל המסמכים הרלוונטים מההתאחדות לכדורגל, כדי שנוכל לברר בדיוק לאן הלכו הכספים שהוקצו לה. זוהי בדיקה שגרתית במסגרת הביקורת בגופים הנתמכים".

אבי לוזון דרש לקבל מסמכים ממועצת ההימורים

יושב ראש מועצת ההימורים צחי פישביין. קובי אליהו
מתכוונים לערוך בדיקה מקיפה על ניהול הכספים שהועברו במסגרת התמיכה בהתאחדות לכדורגל. צחי פישביין/קובי אליהו

כזכור, לוזון שלח אתמול מכתב למנכ"ל הטוטו איציק לארי ובו רשימת בקשות לקבלת העתקי מסמכים ומידע נוסף בנוגע למתרחש במועצת ההימורים. בין היתר ביקש לקבל מסמכים המתעדים את תהליכי קבלת העובדים ואת הסכמי ההתקשרות איתם ואת פירוטי הסכומים שהמועצה הוציאה או התחייבה להוציא עבור פרסום בשנים 2011-2013.

מההתאחדות נמסר: "יו"ר ההתאחדות לכדורגל מצפה ממי שמדברים גבוהה על שקיפות, לעמוד ברף שהציבו". בטוטו הגיבו בחיוב לדרישה של לוזון, שעל פי גורמים בהתאחדות מעוניין לבדוק נתונים ספציפיים לגבי מינוי עובדים והליך הבחירה בהם. אם יימצאו ניגודי עניינים בבדיקה, מעריכים בהתאחדות, זאת תהיה מכה גדולה למועצת ההימורים שלאחרונה הכריזה על החשיבות של שמירה על כללי מנהל תקין.

כפי שפורסם אתמול, בעלי 14 קבוצות ליגת העל יתכנסו ביום שלישי הקרוב בבוקר. בפגישה יקבלו ראשי הקבוצות עדכון על המגעים עם יו"ר מועצת ההימורים ועם שרת הספורט, החלופות וההשלכות. כזכור, בין ראשי הטוטו לראשי המנהלת קיימת מתיחות חריפה על רקע הדרישה לשנות את הליך בחירת יו"ר ההתאחדות, דבר שרוב ראשי הקבוצות לא מוכנים לו. גם אופציית מינויו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, תעלה בפגישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תוקם וועדת יישום בראשות מנכ"לית משרד הספורט

בתוך כך הוקמה ועדת יישום למסקנות שהוסק בוועדת זליכה, בראשות אורלי פרומן. עוד הוזמנו לוועדה יו"ר הטוטו צחי פישביין, מנכ"ל הטוטו איציק לארי, יו"ר המנהלת ניר חפץ ומנכ"ל ההתאחדות היוצא, אורי שילה. האחרון שלח מכתב למנכ"לית משרד הספורט פרומן, ובו אישר את כוונתו להשתתף בוועדת היישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully