וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי טיילר: "הניקס תמיד היו הקבוצה האהובה עליי"

אקס מכבי חיפה מנסה להשיג חוזה בניו יורק בליגת הקיץ, והצליח להרשים את ראשי הניקס: "אשמח להיות חלק מהארגון"

ליגת הקיץ של ה-NBA מארחת לא מעט שחקנים שעברו בישראל במהלך הקריירה שלהם, ועתה מנסים להוכיח שהם שייכים לליגה הטובה בעולם. עכשיו, אחרי שגל מקל הפך לישראל השני שמצא לעצמו קבוצה בליגה, מנסה שחקן אחר ששיחק בעבר במכבי חיפה להוכיח את עצמו. מדובר בלא אחר מאשר ג'רמי טיילר.

שחקן גולדן סטייט ווריורס לשעבר ג'רמי טיילר. AP
האם זה הצ'אנס הגדול לו הוא חיכה? טיילר/AP

ב'ניו יורק פוסט' טוענים כי הסנטר הצעיר מרשים את ראשי הניקס עד כה בלאס וגאס ובמשחק הראשון בליגת הקיץ מול מול ניו אורלינס העמיד טיילר 10 נקודות ו-11 ריבאונדים. כרגע קיימת התלבטות במועדון האם להחתים מחדש את קניון מרטין, או לתת צ'אנס דווקא לטיילר, שעשוי לקבל הזמנה למחנה האימונים הרשמי של הקבוצה. עבור הסנטר, יהיה מדובר בהגשמת חלום אמיתית. "הניקס תמיד היו הקבוצה האהובה עליי", אמר טיילר. "אני אשמח מאוד להיות חלק מהארגון הזה. אנשים יגידו- 'אתה מסן דייגו, למה אתה לא אוהד של הלייקרס?', אבל אני אוהב את הניקס".

כזכור, טיילר בן ה-22 נבחר בדראפט 2011 במקום ה-38 על ידי שארלוט, אך נשלח מיד בטרייד לגולדן סטייט. הוא הספיק לרשום כמה משחקים בליגת הפיתוח, לפני שהוחזר לווריורס וקיבל הזדמנות לשחק. למרות זאת, בעונה החולפת הוא מצא את עצמו בסנטה קרוז ווריורס מליגת הפיתוח, בזמו שהועבר בטרייד לאטלנטה, ששיחררה אותו בחודש מרץ.

שחקן מכבי חיפה לשעבר ג'רמי טיילר. AP
עוד שחקן לשעבר של חיפה לליגה הטובה בעולם? טיילר במדים הירוקים/AP

"העסקים הסתלטו על העניינים", הסביר טיילר את הדשדוש בקריירה שלו. "גולדן סטייט רצתה יותר מקום תחת תקרת השכר, ואטלנטה רצתה את המקום בסגל לגארד, לא לסנטר. אבל אם אמשיך לשחק חזק, הדברים כבר יסתדרו".

למי שלא זוכר את טיילר, בעבר מדובר היה באחד הסנטרים המבטיחים בתיכונים, שסומן על ידי רבים כבחירות לוטורי עתידית. הסנטר בחר שלא ללכת למכללות, ובמקום זה נחת בישראל תחת חוזה נכבד מאוד, בעונתו הראשונה של ג'ף רוזן במכבי חיפה. למרות זא, טיילר הצעיר לא הצליח להשתלב, העמיד ממוצע של 2.1 נקודות ב-7.6 דקות משחק בלבד בעשרת משחקיו בירוק, לפני שעזב את ישראל. אולי עכשיו, בתפוח הגדול הוא יראה למה הוא מסוגל.

ג'רמי טיילר שחקן מכבי חיפה יושב על הספסל לצד דרור חג'ג'. ברני ארדוב
ככה נראתה הגיחה שלו לארץ. על הספסל, מאוכזב ליד חג'ג'. טיילר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully