וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: באיירן טיילה, מנצ'סטר סיטי הובכה, פלקאו כבש

החבורה של גווארדיולה הביסה 0:4 את האנזה, פלגריני הפסיד בבכורה 2:0 לסופרספורט. צפו בשער של פלקאו בהפסד מונאקו

קבוצות העילית האירופיות ממשיכות לעשות במשחקי הכנה לעונת 2013/14 וגם היום (ראשון) התקיימו לא מעט התמודדיות.

אלופת אירופה באיירן מינכן ממשיכה ליהנות מתקופת ההכנה שלה עם פפ גווארדיולה, והפעם הביסה 0:4 את האנזה רוסטוק. פיליפ לאם הקפטן המשיך מהאוויר הגבהה של פרנק ריברי בדקה ה-19, ושלוש דקות לאחר מכן הצרפתי כבר מצא את הרשת בעצמו. לקראת הסיום הגיעו עוד שני שערים: תומאס מולר עשה זאת בסיבוב בדקה ה-74 ומריו מנדז'וקיץ' כבש מריבאונד (בנבדל) בדקה ה-88.

פיליפ לאם שחקן באיירן מינכן כובש מול האנזה רוסטוק. Boris Streubel, GettyImages
כבש את הראשון. פיליפ לאם/GettyImages, Boris Streubel

מונאקו, אולי הקבוצה המדוברת של הקיץ, פתחה את ההכנות שלה בגרמניה עם הפסד 3:2 לפורטונה דיסלדורף שנשרה בעונה החולפת מהבונדסליגה. קלאודיו ראניירי עלה עם שני שחקני רכש בלבד בהרכב הראשון (ריקרדו קרבאליו וניקולא איזימט מיראן) ונקלע לפיגור 2:0 במחצית משערים של שטפן רייזינגר וגריט וגקאמפ. בהרכב של המחצית השנייה כבר הופיעו רדאמל פלקאו, חאמס רודריגס, ז'ואאו מוטיניו, ז'רמי טולאלן ואריק אבידל ששימש כקפטן והוצב כבלם. דיסלדורף דווקא הגדילה את היתרון עם פנדל של רייזינגר, אבל אז הכוכבים נכנסו לפעולה. חאמס כבש בדקה ה-56, ובדקה ה-81 בישל לחבר פלקאו את הראשון שלו, עם בעיטה חזקה בימין מ-16 מטרים. את השוויון לא הצליחה מונאקו להשיג. הפסד, אבל סיום עם טעם טוב.

צפו בשער הבכורה של פלקאו

מנצ'סטר סיטי החלה את עידן מנואל פלגריני עם הפסד 2:0 לסופרספורט יונייטד מדרום אפריקה, בשורותיה משחק ביוואן פרנסמן, אקס מכבי נתניה והפועל תל אביב. סגנית האלופה האנגלית חסרה את דויד סילבה וחסוס נבאס שקיבלו מנוחה אחרי ההשתתפות שלהם בגביע הקונפדצריות, ובחוד פלגריני הציב את אדין דז'קו אחרי שהוא הצהיר מוקדם יותר שהוא "חשוב לקבוצה". פרננדיניו שנרכש משחטאר דונייצק תמורת 30 מיליון ליש"ט, ערך בכורה במדים התכולים ופתח במרכז המגרש. סיטי נכנעה בדקה ה-56, אחרי שמאמה ניאנג גבה הקומה עלה מעל מתיה נסטאסיץ' והכניע את קוסטל פנטילימון המחליף בנגיחה. המחליף בעל השם הייחודי, קרמיט ארסמסוס, הבקיע את השער השני של הדרום אפריקאים.

ג'יימס מילנר שחקן מנצ'סטר סיטי. AP
בעקבות היריבה העירונית. ג'יימס מילנר/AP

ארסנל פגשה קבוצת כוכבים מאינדונזיה ומחצה אותה 0:7. תיאו וולקוט היה היחיד שכבש במחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה הגיע הסחף. צ'ובה אקפום כבש עם העקב את השני, לאחר מכן סקארי סאניה בישל פעמיים לאוליבייה זי'רו, תומאש רוזיצקי הכין ללוקאס פודולסקי את החמישי ולקראת הסיום הצטרפו לחגיגה גם כריסטופר אולסון ותומאס אייספלד.

משחקים נוספים:

אוסטריה וינה - אברטון 1:2
בוכום - אסטון וילה 1:1
האנובר - פ.ס.ו איינדהובן 3:0
בורדו - בנפיקה 3:3
דיז'ון - ליל 3:2
אוסנברוק - ורדר ברמן 0:1

לוקאס פודולוסקי כובש במשחק אימון של ארסנל. AP
התכבד בשער החמישי. לוקאס פודולוסקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully