וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוסה גובדיה נחת, מגרלשווילי ללרנקה?

14.7.2013 / 17:16

הקשר הניגרי הגיע למבחנים וסיפר "הכינוי שלי הוא 'אייס קרים', מקווה להרשים". המגן ייצא לנהל מו"מ עם א.א.ק הקפריסאית

אוסה גובדיה, הקשר הניגרי בן ה-26 ששיחק בשנים האחרונות באוסטריה ומקדוניה, נחת אחרי הצהריים בישראל והוא יתחיל בהתרשמות בבית"ר ירושלים . השחקן אמר לאחר נחיתתו: "אני עדיין לא מכיר את בית"ר ירושלים. הבנתי שזה מועדון רציני עם הרבה אוהדים ואווירה טובה סביבו. אני רוצה כבר להתחיל להתאמן ולנסות להוכיח את עצמי לצוות המקצועי. חשוב לי באופן אישי לבקר בירושלים ובכנסיות".

לגבי הכינוי שלו - ice cream (אייס קרים – גלידה) אמר הקשר: "זה לא כינוי, זה כבר חלק מהשם שלי וכך זה גם מופיע בדרכון. אתם יכולים לקרוא לי ice cream או איך שתרצו, אני רוצה להתרכז בכדורגל ולהוכיח את עצמי".

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
או ברוכיאן או סטיבן כהן/נועם מושקוביץ

בית"ר צפויה לצאת ביום חמישי למחנה אימונים כאשר סגל השחקנים החתומים עדיין דליל. ב-24 השעות הקרובות צפויים חיים מגרלשווילי, חן עזריאל וקובי מויאל לקבל הצעות משודרגות על מנת לקדם את המו"מ עימם לקראת היציאה למחנה. מעבר לכך, נראה שהצוות המקצועי ייאלץ לבחור בין סטיבן כהן לאבירם ברוכיאן.

מגרלשווילי, שעדיין לא חתם על חוזה בבית"ר ירושלים וכאמור צפוי לקבל הצעה משודרגת, ימריא ללרנקה ויערוך שיחות עם ראשי א.א.ק הקפריסאית. מגרלשווילי בן ה-31 כבר שיחק בלרנקה, כשלבש את מדי א.א.ק בעונת 2010/11, לפני החזרה למכבי חיפה.

בנוגע לשחקני רכש, הלחץ הגדול במועדון הוא סביב עמדת החלוץ ונעשים מאמצים גדולים להנחית חלוץ בעל שיעור קומה. אלי טביב וחיים רביבו הקציבו לעמדה הזו את הסכום הגבוה ביותר מבין כל שחקני הרכש ולמחנה האימונים צפויים להגיע לפחות שני חלוצים להתרשמות. במקביל נמשך המו"מ עם החלוץ הבולגרי ונטסיסלב חריסטוב מתוך תקווה שקבוצתו ברואה תוריד את דמי ההעברה שהיא דורשת עבורו וניתן יהיה לקדם את העסקה.

עמותת האוהדים תערוך את האסיפה הכללית שלה ביום רביעי הקרוב בשעה 20:00 באולם יס דנמרק בירושלים. שלושה ימים לאחר מכן צפויות להתקיים הבחירות לעמותה.

חיים מגרלשווילי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קדנציה שנייה בקפריסין? חיים מגרלשווילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully