וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ג'ון איבה יגיע להתרשמות

הקשר הניגרי מטארגו ג'יו מועמד לחזק את הסגל של אלי כהן, וייבחן לצד בן ארצו אוסה גאובדיה במחנה האימון בגרמניה

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שבת) על הגעתו של ג'ון איבה להתרשמות בקבוצה. הקשר הניגרי ייבחן לצידו של בן ארצו אוסה גאובדיה, ששיחק בשנתיים האחרונות באוסטריה ובמקדוניה. עד כה צורפו לסגל של אלי כהן רק הקשר דוד רביבו והבלם ניסו קפילוטו לסגל הקבוצה, כשהמאמן וגם נציג הבעלים חיים רביבו בוחנים כל העת אופציות שונות לחיזוק הקבוצה.

ג'ון איבאה קשר ניגרי. GettyImages
מרומניה לישראל? איבה/GettyImages

איבה בן ה-27 החל את דרכו בקבוצת AFC אמסטרדם ההולנדית לאחר שהגיע לארץ השפלה ממולדתו. ב-2005 הוא עבר ל-DWS, קבוצה נוספת מאמסטרדם וכעבור שנתיים ל-UTA אראד הרומנית, שם שיחק עונה אחת. ב-2009 הגיע לאוצלול גלאץ וזכה עימה באליפות רומניה, כשהוא כובש שער בודד בתשעה משחקים. בעונת 2011/2 הופיע עם אוצלול בשני משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות ובמהלך אותה עונה עבר לפאנדורי טארגו ג'יו, גם היא מהליגה הרומנית וסיים איתה במקום השני בליגה.

שחקן נוסף שמועמד להצטרף הוא החלוץ הבולגרי ונטסיסלב חריסטוב (24), עימו כבר מתנהל משא ומתן כפי שפורסם בוואלה! ספורט. חריסטוב שייך לקבוצת ברואה סטארה זגורה, שתפגוש בשבוע הבא את הפועל תל אביב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. על פי מקורבים לעסקה, בית"ר כבר פנתה גם לברואה בנוגע לדמי ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully