וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקו יגיע כאורח המשלחת הברזילאית למכביה

אחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים ינחת ביום שלישי ויצעד בטקס הפתיחה בטדי: "אני מרגיש קרוב ליהודים בברזיל"

אחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים, זיקו הברזילאי, יגיע לישראל כאורח הכבוד של המשלחת הברזילאית למשחקי המכביה ה-19, שייפתחו באצטדיון טדי בירושלים ביום חמישי הקרוב.

שחקן העבר, שזכה בתואר כדורגלן השנה בעולם ב-1983 וכונה "פלה הלבן" כבש 52 שערים ב-72 משחקים בנבחרת ברזיל וסיים עימה במקום השלישי במונדיאל 1978. הוא גם היה חלק מהנבחרת הברזילאית האדירה שהודחה על ידי איטליה במונדיאל 1982. כעבור שנה הוא נבחר לשחקן השנה בעולם וב-2010 נכנס לרשימת עשרת השחקנים הגדולים בכל הזמנים של המגזין "וורלד סוקר". לאורך הקריירה הוא כבש 508 שערים ב-731 משחקים.

קריירת האימון שלו כללה בין היתר את נבחרות יפן (עימה זכה באליפות אסיה ב-2004) ונבחרת עירק, כמו גם את פנרבחצ'ה, אולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה.

זיקו מאמן כדורגל ברזילאי. GettyImages
"פלה הלבן". זיקו/GettyImages

זיקו צפוי לנחות בישראל ביום שלישי בערב והוא יצעד עם המשלחת הברזילאית בטקס הפתיחה וישהה בישראל ארבעה ימים: "אני שמח להגיע לישראל, זה בהחלט יהיה מעניין לחוות את האירוע המיוחד של המכביה", אמר זיקו. "אני מרגיש קרוב ליהודים בברזיל, ובמיוחד בריו, ומבסוט להיות חלק מהצעדה במכביה. הייתי כאן בעבר יחד עם צסק"א מוסקבה, אבל זו הפעם הראשונה שאוכל לבקר ממש בישראל יחד עם הבן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully